niedziela, 13 lipca 2014

Znacie ten stan? ;)

Czy znacie ten stan, kiedy czujecie, że w Waszym życiu dzieje się sporo, nagle zdajecie sobie sprawę jak bardzo nie ogarniacie pewnych spraw/ rzeczy... jedną z nieogarniętych rzeczy jest właśnie ten blog.
Jest niedzielny wieczór, złapałam chwilę oddechu i piszę... rachunek sumienia piszę ;)
Poprzedni post jest ze stycznia... to straszne. Bardzo chciałabym to zmienić, naprawić i nadać nową dynamikę temu miejscu- ale wciąż mam dużo pracy, własną firmę w 90% związaną z przesiadywaniem przed komputerem... bywa, że mam go naprawdę dość i każdy przyzna mi rację, kto w taki sposób popracował w swoim życiu.
Ja swoją pracę uwielbiam i staram się ogarniać jak tylko mogę, nie chcę zawodzić ludzi w sprawie zamówień, więc skupiam się na tym- a blog cierpi.
Bardzo chciałabym się tutaj podzielić też troszkę moim życiem, moimi innymi pasjami sportowymi- może to wreszcie wyjdzie, jeśli uda mi się poprawić zarządzanie własnym czasem.

DO RZECZY ! :) Bez biadolenia już- pokażę Wam nową serię biżuterii, której jeszcze na blogu nie prezentowałam i mam nadzieję, że Was zaciekawi :)












7 komentarzy:

Mirro pisze...

Piękne to za mało, mistrzowskie!
Pozdrawiam.

Kasia pisze...

jak dla mnie nie musisz się tłumaczyć - śledzę Twoje poczynania na fb i myślę, że każdy zainteresowany również :)

Ksenia pisze...

... jakoś tak mam sentyment do bloga, mam go od lat :) dziękuję ! Poprawię się :)

Ula H. pisze...

Och !!! Jak Ciebie dawno nie było ! Fajnie , że jesteś i wreszcie gadasz jak człowiek - że tak się potoczyło i nie ma czasu - tak czasem bywa. A ja - człowiek to czytam i doskonale rozumiem. Biżuterię piękną tworzysz. Śliczny ten mały świat - przyroda zamknięta w kropelce. Pozdrawiam serdecznie :))) I nie przejmuj się - blog i tak żyje swoim życiem. Wystarczy, że czasem wpadniesz.

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Cudowna biżuteria, taka oryginalna, w pięknych barwach, kobieca, jedyne co mogę powiedzieć to tylko "Och, ach";-)

Arkadiusz Lenart pisze...

Cudowna bransoletka :) wspaniała biżuteria :)

Magda pisze...

Bardzo interesująca kolekcja inspirowana pięknem natury (?). Takie mam przynajmniej wrażenie. Będę na bieżąco śledzić bloga. W oczekiwaniu na kolejne ozdoby. W jubilerstwie można znaleźć wiele wzorów nawiązujących do piękna natury, np. kolczyki, ale nie w tak oczywisty sposób. Poza tym zaprezentowana biżuteria przywołuje wspomnienia i czas wakacji... jest wyjątkowa.