piątek, 3 stycznia 2014

Jak co roku, styczeń upływa pod znakiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy :)

Niebywałe, że ja tyle czasu nic tutaj nie pisałam...
ale jakie życie- taki blog- ciężki rok za mną i to bardzo.
Nie po to jest to miejsce, żeby rozpisywać się o prywatnych sprawach- było ciężko.
Za to koniec roku i początek nowego są bardzo pozytywne i to dla mnie najważniejsze :)

Obiecałam, że o kimś wspomnę i dedykuję ten wpis Damianowi.
Damian w ostatnim czasie dał mi bardzo wielką dawkę dobrej energii i tylko dzięki niemu jest teraz dobrze.

Chciałam też napisać, że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie i nie są to puste słowa.
Każdy kto w ostatnim czasie mi pomógł i tutaj zagląda, wie, że o nim mowa :)
DZIĘKUJĘ !


Dla Orkiestry w tym roku będzie grało serduszko, które wykonałam z tej okazji do bransoletki w klimacie ekologicznym.

* serduszko jest dwustronne :)





Biorę również udział  w  projekcie, o którym muszę napisać kilka słów.
Jest to projekt, w którym wiele zdolnych rąk bierze udział :)
Droga naszyjnika rozpoczyna się od kamienia do oprawy i każda z artystek dodaje coś od siebie- aż powstanie całość, którą ostatnia osoba wieńczy zapięciem. Naszyjnik powstaje bez projektu, każdy stara się utrzymać w klimacie- co bywa bardzo trudne, na co dzień każda z Nas ma inny styl i pracujemy w bardzo różnych technikach. Powstanie takiego naszyjnika to wiele konsultacji, rozmów, przede wszystkim zaufanie do siebie i to chyba jest najfajniejsze :)

Przedstawiam Wam projekt TIAMAT- Czyli naszyjnik wędrujący po Polsce :)
Jestem dumna, że mogłam się przyłożyć do jego powstania.
Na pierwszym zdjęciu widać, na jakim etapie otrzymałam naszyjnik- 
na przedostatnim możecie zobaczyć, co dodałam od siebie i w jakim stanie opuścił mój warsztat.
Ostatnie zdjęcie przedstawia gotowy już naszyjnik.
Niebawem zdjęcia na modelce- Beacie Pawlikowskiej :)








12 komentarzy:

Arkadiusz Lenart pisze...

Przepiękne serduszko :)z tymi przyjaciółmi niestety to prawda :( a jeśli chodzi o naszyjnik "wędrujący" to jestem w wielkim szoku, wygląda hmm... brak mi słów coś cudownego prawdziwy skarb :)

KosimkArt pisze...

Kseniu, śliczne serduszko, a naszyjnik wyszedł boski... muszę i ja się kiedyś przyłączyć choć brak mi czasu na cokolwiek...
ściski

Ula H. pisze...

Serduszko piękne :) Naszyjnik w ciekawej kolorystyce i taki urozmaicony pod względem formy :)

Fascinate pisze...

Piękne serduszka! :)

caramelandwhite pisze...

Jestem wzruszona...naszyjnikiem i każdą Twoją magiczną pracą..a rzadko mi się to zdarza..Trafiłam tu prosto z bloga Asi Digusiowych Manatek i zostaję..nie mam wyjścia...

Ola pisze...

Cudne!

Sklep komputerowy online pisze...

super tutaj u Ciebie ! :)
bardzo ładne są te serduszka ! :)

Anonimowy pisze...

Hi, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just curious if you get a
lot of spam feedback? If so how do you protect against it,
any plugin or anything you can suggest? I get so much lately it's driving me crazy so
any support is very much appreciated.

My web blog ... klicka här

Anonimowy pisze...

I seriously love your site.. Great colors & theme. Did you
create this site yourself? Please reply back as
I'm wanting to create my own personal website and would like to know
where you got this from or exactly what the theme is
named. Cheers!

my page ... burner pills - -

Anonimowy pisze...

Nice post. I was checking continuously this weblog and I am inspired!

Extremely useful information specially the final section :
) I handle such information much. I was seeking this particular
info for a very long time. Thank you and best of luck.


Feel free to surf to my page Nike Roshe Run Women

Anonimowy pisze...

After looking over a handful of the blog posts on your web site, I honestly appreciate your way of blogging.
I saved as a favorite it to my bookmark website list and will be checking
back in the near future. Please check out my web site as
well and let me know how you feel.

My blog post; RoTMG Hacks

Anonimowy pisze...

You have in all probability heard of karate or tae
kwon do. When some viruses enter a cell, they can hide from the weapons produced by the B cells.
In the next article we'll consider the direct impacts that construction of the
plant would have on the local economy and the environment.


Also visit my homepage: castle clash hack [http://mientrung.net/index.php?members/RMbi.61359]