piątek, 23 sierpnia 2013

U schyłku wakacji... :)

Ciekawa jestem jak Wam minęły/ mijają... wakacje:)
Od paru dni w moich Beskidach chłodne wieczory,
rześkie poranki...
Bardzo przyjemny czas na rowerowe wycieczki, gdy upał już tak nie daje w kość.
Choć łatwo można złapać przeziębienie, czego jestem żywym dowodem.
*

Pokażę kilka prac z ostatnich dni, z dużą dawką pozytywne energii :)
Wymyśliłam nową "serię" ( nie lubię tego słowa ) biżuterii- skrzydła.
Zdjęcia zobaczycie poniżej.

Co u mnie? Ja w tym roku zdecydowanie odkryłam... rower.
Codziennie staram się wyrwać na jakąś mniejszą lub większą wycieczkę, 
czasami samotnie, czasami w towarzystwie.
Gdzieś tym sposobem zgubiłam w tym roku 10 kg i jakoś ich mi nie brakuje :P
Pozdrawiam Was ciepło
koniecznie zaglądajcie do mnie na fejsa,
szukajcie KSENIA.ART, a znajdziecie :)
*





















21 komentarzy:

takie tam pisze...

Jestem pod wielkim wrażeniem precyzji :)))Cudne :)
Pozdrawiam

Mirro pisze...

Mistrzostwo!!! I tyle :)
Pozdrawiam

Tobatka pisze...

Przepiękne...
Z tymi roślinkami zatopione...
Bransoletka z koniczynką podbiła me serce :)

Detelina48 pisze...

Wszystko bajecznie piękne.

Ludożerna. pisze...

śliczne ślicznotki ;-) Pozdrawiam! :)

DorARTthea pisze...

Zamiast "seria" używaj może słowa "kolekcja" ;-) Skrzydła są piękne, takie wróżkowo bajeczne. I kwiatuszkowe malizny wszystkie przeurocze, i Tłitek,i... i....

kopalniapomyslow pisze...

O rany! Nieziemska biżuteria! Dziewczynka z parasolem i aniołek skradły moje serce.

Anonimowy pisze...

bransoletka z chmurkami,dziećmi dziewczynka z parasolem oraz wisior w różu piękne

kaskasz83 pisze...

Są prześliczne ;) z chęcią przygarnęłabym wszystkie ;) Pozdrawiam

Ula pisze...

Dawno u Ciebie nie byłam, ale jak zawsze Twoje prace mnie zachwycają :)) U mnie nad morzem też już chłodniej i słońce już słabiej grzeje. Pozdrawiam :))

bluefairy pisze...

Twoje prace są niezwykłe i urzekające!

Claudeen . pisze...

Ale śliczne! *.* http://clau-deen.blogspot.com/

Manufaktura Wiśniewo pisze...

Piękne :) Moje ulubione to te z roślinkami, można sobie zawiesić lato na szyi :)

TI LAJZ pisze...

Fajny blog i świetny post :)
Zapraszam do mnie:
flushberry.blogspot.com
Jeśli CI się spodoba to zaobserwuj ;)

Klaudia pisze...

Piękna ta biżuterria :**


Obserwuje i mam nadzieje że wpadniesz do mnie :)
http://10vee.blogspot.com/

Klaudia pisze...

Obserwuje i mam nadzieje że wpadniesz do mnie :)
http://10vee.blogspot.com/

Koralikowa pracownia pisze...

Bardzo ładna jest Twoja biżuteria:)

Coronki&co. pisze...

Robisz śliczną biżuterię, będę do Ciebie zaglądać z radością :)
Pozdrawiam, Marta

Małgorzata Dk pisze...

Piekną biżuterię robisz :) bardzo osobliwa i wyróżniająca się :)

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

儲存九龍文件倉設施荃灣儲物倉雲主機中文vpnidc中國linux分租荃灣文件倉網頁寄存主機代管一級

NEST - artystyczna biżuteria pisze...

Bardzo ciekawe propozycje, do mnie najbardziej przemawiają te z roślinnymi motywami. Natura bywa bardzo inspirująca :)