piątek, 21 czerwca 2013

Życie z własną firmą- czyli post raz na 3 miesiące ;)

Hej.

Jak zwykle z mojego pisania systematycznego nici.
Ostatnio pracuję dużo nad motywacją i organizacją czasu, bo wiele rzeczy zaniedbuję- między innymi bloga.
Moja praca opiera się w 70% na internetowej stronie mocy, więc po prostu staram się jak najmniej z komputera korzystać- poza tym, co zrobić muszę. Moja praca to są dziesiątki maili, szkice, skanowanie, edytowanie- zdjęcia... to naprawdę kawał roboty- od powstania projektu, poprzez realizację, do wykonania i oddania w świat :)

Do rzeczy...
Wrzucam zdjęcia prac z ostatnich dni,
bo właściwie to jest na tym blogu najważniejsze- a nie jakieś kseniowe narzekanie ;)

Moi czytacze drodzy- zamówienia na dzień dzisiejszy są realizowane do 14 dni- często trochę dłużej,
bo mam sporo pracy. Proszę, uwzględnijcie ten czas zamawiając biżuterię.


Pozdrawiam ciepło i dziękuję za uwagę
Ksenia

















12 komentarzy:

Blue-Anna pisze...

Cudowna, oryginalna, przepiękna biżuteria. Jestem zauroczona:)

ARTSON pisze...

niesamowite dzieła:) jak zwykle:) tyle prac! każdą z osobna trzeba by było podziwiać, no ale hurtem też można:) są boskie.. uwielbiam motyw zwierzęcy!

Jomo pisze...

Kochana zakochałam się i to nie raz ale trzy razy...

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

To prawda, czas mknie niepostrzeżenie i ani się człowiek nie zdąży obejrzeć...kolejna kartka spada z kalendarza i kolejna...;-) Prace piękne!:-)

MiiMii-DIY pisze...

Jestem oczarowana i zachwycona od dziś jestem Twoja wierna fanką,ten okrągły medalik z aniołkiem cudny...te żywicowe arcydzieła,jesteś cholernie zdolna normalnie ci zazdroszczę i pozdrawiam serdecznie.

KonKata pisze...

wyjątkowe dzieła !!!

Endorfina ArtBox pisze...

Przy każdej pracy jest ta chwila zadumy. Uwielbiam Twój styl. I żałuję bardzo że nie mogę choć jednego takiego cuda teraz mieć. Przepiękne rzeczy robisz.

Wesele z klimatem pisze...

Piękne prace, widać duże zaangażowanie i radość z tworzenia:)

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

當代迷你倉
商務中心荃灣
文件倉
儲存文件
虛擬寫字樓
信箱服務

CzaryMary pisze...

Łaaaał, jaka cudowna biżuteria !!!!!!

Detelina48 pisze...

Jako wielbicielkę twoich prac, też nie zachwyca mnie to że ktoś miałby je plagiatować. Wszystko piękne, bardzo.

Arkadiusz Lenart pisze...

Ale cuda tworzysz :)