środa, 27 marca 2013

Mocne postanowienie powrotu na bloga wraz z wiosną :)

Hej !


Normalnie obłęd... totalnie zapomniałam o blogu- bardzo Was za to przepraszam, bo wiem, że zaglądacie tutaj do mnie.

Ostatnie miesiące to dla mnie trochę trudny czas życiowo, a pracy bardzo dużo, zostaje mi więc niewiele nie tyle czasu... co chęci do pisania jeszcze tutaj. Wymieniam dziennie dziesiątki maili, wiadomości- już pod wieczór mam zwyczajnie dość komputera :) 

Stęskniłam się jednak za pisaniem tutaj i postanowiłam trochę odkurzyć blogowe półki :)
Pokażę przy okazji kilka prac z ostatnich tygodni, bo w końcu to dla mnich tu zaglądacie głównie, a nie na moją skromną osobę ;)

Ostatnio bardzo dużo pracuję w żywicy i prawie totalnie porzuciłam cyrkonie. Zakochałam się w żywicy, bo nawet te najdrobniejsze oczka dzięki niej są takie unikatowe i ręcznie wydziubane- musicie wiedzieć, że farbuję ją ręcznie. Ogromne ilości wychodzą spod moich rąk Waszych ulubionych kolczyków- z zatopionymi roślinkami i trawkami wszelakimi.
DO DZIEŁA !
Pokazuję...
wiosnę zaklinam...
każdego odwiedzacza z osobna ściskam :)














29 komentarzy:

spatium pisze...

Z tej okazji proponuję zrobić konkurs :P Marzy mi się ta piękna żywica. A tak szczerze, to bardzo się cieszę z Twojego postanowienia powrotu tutaj :)

Ksenia pisze...

Pomyślimy, pomyślimy :)
Bardzo dziękuję za odzew, już myślałam, że się wszyscy obrazili ;)

*gooocha* pisze...

A tam obrazili :) Ja też zaniedbałam bloga na rzecz FB, w ramach przeprosin chustę na candy oferuję :)
A Twoje żywice są zachwycające:)

Detelina48 pisze...

Uwielbiam twoje prace i zachwycam niezmiennie.

klamaja pisze...

Ja się nie obraziłam ;)

Mika pisze...

Piękne ;) A ta żywica faktycznie jest bardzo ciekawa !

Pozdrawiam
Mika

ARTSON pisze...

Twoje prace maja tyle zycia w sobie, ze az dech zapiera! totalnie w moim stylu:) czekam na wiecej, bo przyjemnie sie oglada:)

CatKRM pisze...

Cuda i cudowności :D
Uwielbiam takie piękne rzeczy :)

Ula pisze...

Oj ! Dobrze Kseniu,że wróciłaś :) Robisz takie cudeńka, że niejednego przyprawiają o ból głowy, a już na pewno o zachwyt nieziemski :)
I blog Twój chyba się zmienił, albo mi się wydaje, bo nie pamiętam już dokładnie... Pozdrawiam świątecznie i życzę dobrych Świąt !!! Witaj ponownie !!!

Ksenia pisze...

Postaram się bardziej regularnie wrzucać :) tyle mam tych róznych miejsc w sieci do ogarnięcia, że bywa, że czasu i nerwów brakuje hehe- dzięki ! :)

kry ma. art pisze...

Jestem bezgranicznie zakochana w Twoich sztyftach, a w tym rzucie same intensywne barwy :)

deliratio pisze...

śliczne!

kaskasz83 pisze...

prześliczne są te cudeńka zatopione w żywicy, normalnie ciężko oderwać wzrok!!! Pozdrawiam

Tuome pisze...

piękności :)

Kuźnia Nehesi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
KosimkArt pisze...

Prace świetne Kseniu! podpatruję tu i tam jak mam chwilę... :) i zazdroszczę tym co mogą sobie pozwolić na zakupy u Ciebie bo ja to wykupiłabym wszystko :D

ale odezwę się niebawem bo chcę zamówić nowe kółeczko do mojej bransoletki, nowy członek rodziny musi mieć swoje miejsce na niej ;))
no i nie mogę się też oprzeć tym malutkim sztyfcikom w przeróżnych kolorach - są cudowne!!!

ściskam Cię mocno i życzę żeby te trudne chwile szybko minęły...

Basia

Anonimowy pisze...

Thanks for your personal marvelous posting! I genuinely enjoyed reading
it, you are a great author. I will make sure to bookmark your blog and will come back someday.
I want to encourage one to continue your great writing, have a
nice holiday weekend!

Here is my homepage :: antivirus system

Anonimowy pisze...

Karin Taylor

Dobre Czasy pisze...

Pięknie tu u Ciebie.Jeśli pozwolisz zostanę i rozgoszczę się na dłużej.a Ciebie zapraszam w odwiedziny.Pozdrawiam ciepło i wiosennie,Jola

Papaver Bogumiła pisze...

bardzo piękne rzeczy robisz, uwielbiam biżuterię każdego rodzaju mam,mam jej dużo,ale takiej jeszcze nie!! też mam firmę i wiem o czym piszesz,doba naprawdę się nie rozciąga,a twórcze działanie to nie fabryka.Będę zaglądała w to okienko,pozdrawiam.

Boss Wallpapers pisze...

I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good. I dont know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!
Dreambox Cccam | Dreambox Cardsharing

Dom z mozaikami pisze...

Gratuluję niezwykłej wyobraźni i cudnego przetworzenia jej na biżuterię

Simone Simonee pisze...

Mam nadzieje, że dotrzymasz postanowienia :) Wierze w Ciebie <3

Zapraszam do mnie :
http://lovemydreams18.blogspot.com/

FotoTomasz pisze...

przepiękna biżuteria!

ARTYSTKA26 pisze...

piękne te Twoje bransoletki:)

Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:
www.kasiulkowetwory.blogspot.com

Karolina Biżutki pisze...

Witaj, szukamy fajnych ludzi do wymianki, Ty robisz przepiękne rzeczy, więc może się do nas dołączysz: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2013/06/letnia-wyianka.html#h=1095-1372486345846

Joanna pisze...

Świetne gadżety wykonujesz:) Bardzo mi się podobają:) Pozdrawiam wakacyjnie.

Koralikowa pracownia pisze...

Bardzo ładne są Twoje prace:)

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

當代迷你倉
商務中心荃灣
文件倉
儲存文件
虛擬寫字樓
信箱服務