czwartek, 20 września 2012

Zaległości do oglądania, czyli kilka prac z ostatnich dni.

Chciałabym pokazywać i tutaj wszystko na bieżąco, jednak trochę brakuje mi czasu. Ogarnąć muszę fanpejdża na FACEBOOKu, galerie internetowe, maila i często na bloga już nie znajduję czasu. Do tego sprawy związane z firmą dochodzą i doba robi się zbyt krótka. Kto pracuje twórczo, ten wie, że są też dni, kiedy się po prostu nie da i trzeba odpocząć. Zwłaszcza od komputera, a komputer w tej mojej malutkiej firmie jest przecież kluczem :) Naprawdę gorąco polecam zaglądanie do mnie na Fejsa, bo tam zawsze jestem na bieżąco :) łatwiej jest tam też zamienić parę słów i po prostu pogadać. 

Do rzeczy. Zaległości- coś dla oka i dla ducha nawet może ;)
Pozdrawiam :)















24 komentarze:

Asiek =} pisze...

Kociaki oraz koniczynki- najlepsze! =D
Pozdrawiam cieplutko =}

kasica53 pisze...

Nie wiadomo co podziwiać!Kociaki są extra, turkusy piękne, a bransoletka domkowa cudowna :)

takie tam pisze...

Aż się rozmarzyłam :) Zawieszki są cudne :)

Nurrgula pisze...

Ach te wrzosy na kobaltowym niebie...już się nie mogę doczekać, aż dotrą do mnie! :D Cuda, Kseniu, cudeńka!

Magda S. pisze...

Przepiękne prace, urzekły mnie wkręty i bransoletka z koniczynką i serduszkiem :). Możesz mi powiedzieć czym robisz zdjęcia?? Pozdrawiam ciepło w tą deszczową pogodę, MagSu. ;)

Ksenia pisze...

Magda, ja posiadam takie coś jak NIKON COOLPIX P7000 - chyba tak jakoś się nazywa :) uwielbiam go :)

Artsajke pisze...

Wspaniałe prace! Moi faworyci: koty, domek i te kolorowe zawieszki. Super.

MamAga pisze...

Oczu nie można oderwać :)-wszystko cudne !!!

ggagatka pisze...

Boskie są te maleństwa. Zakochałam się w domku, takie magiczne miejsce do którego chciałoby się uciec :)

mazik pisze...

cudowności :)

Ivana pisze...

wow great necklaces they are really beautiful
Šminkanje u Osijeku

Magda S. pisze...

Wcale Ci się nie dziwię, że go uwielbiasz- głębia ostrości jest boska, piękne zdjęcia! Sama się zastanawiam, czy nie zainwestować w nowy sprzęt, zaraz poszukam tego nikonka na allegro ;p

Ewa Jankowska Decomanufaktura Pracownia - biżuteria z sutaszu pisze...

Piękna kolekcja, zwłaszcza zielono-turkusowe zawieszki :)

Agato.Art pisze...

Koniczynki,cudne,pozdrawiam ciepło:)

Anonimowy pisze...

Piękne :) jak się robi takie kolczyki z zatopionymi w środku drobiazgami? czy używasz do tego żywicy?

Ksenia pisze...

Tak, to żywica :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za odpowiedź :) Mam jeszcze jedno pytanie, bo szperam, ale nie trafiłam na informację: jak można kupić coś z Twojej biżuterii i w jakich jest cenach? :)

Anonimowy pisze...

Już znalazłam miejsce, gdzie można dokonać zakupu :)

pasjonatka pisze...

godne podziwu ;)

Anya pisze...

Śliczne prace, bardzo mi się podoba wszystko bez wyjątku. Od dawna śledzę Twoją twórczość, jesteś artystką w tym co tworzysz,

My stuff my life pisze...

o wow ale u Ciebie pięknie:* wszystko z klasą:D
obserwuję i zapraszam do mnie:*

mo pisze...

Podoba mi się motyw zatapiania w żywicy! Można dużo ciekawych rzeczy "zatopić":D U mnie ostatnio o tym było... Zapraszam!

http://high-heeled-view.blogspot.com/

<3

deliratio pisze...

a gdybym chciała takie żywicowe kolczyki to co zrobić musze?:)

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

當代迷你倉
商務中心荃灣
文件倉
儲存文件
虛擬寫字樓
信箱服務