środa, 29 sierpnia 2012

Żywicowe maluszki, czyli czymś Was zaskoczę, mam nadzieję :)

Od dawna już chodziły mi pogłowie kolczyki tego typu, pomysł był chyba od wieków, tylko wciąż nie było albo czasu, albo najzwyczajniej siły, żeby się za nie zabrać.

Kolczyki typu sztyft :) średnica krążków to 12 mm.
Zapewne zapytacie o cenę, więc piszę od razu- 85 zł (już z wysyłką).
Bardzo chciałam taką serię stworzyć, bardziej przystępną cenowo, a zarazem ciekawą ;)

W żywicy zatapiam, co tylko znajdę... a to w moich Beskidach, a to podczas wycieczek w Tatry.
Zatopione roślinki są prawdziwe :)
Dość gadania, oglądajcie :)












21 komentarzy:

Silver Aguti pisze...

te zielone z wrzosem są po prostu przecudne!

ARTSON pisze...

są przeurocze wszystkie, mi też to chodzi po głowie, tylko u mnie takich miniaturek nie ma;/ ale jeszcze pewnie coś znajdę i pomyślę:)

Anonimowy pisze...

Przepiękne !
ALICJA

takie tam pisze...

Jesteś ARTYSTKĄ! :) Niesamowite!!! :)

Mirro pisze...

Śliczne i tyle. Od dawna uważam, że jesteś najzdolniejszą osobą pracującą w srebrze :).

♥poczwarka♥ pisze...

Boskie są!!!

Agnieszka Czerkas pisze...

Cudności :-)))

kasica53 pisze...

Te z wrzosem są obłędne :)

Lacrima pisze...

Te z wrzosem numer jeden:)

Tuome pisze...

śliczności ^^ i też wyjątkowo podobają mi się te z wrzosem :)

Tuome pisze...

śliczności ^^ i też wyjątkowo podobają mi się te z wrzosem :)

Asiek =} pisze...

Wrzosowe to mój faworyt! =D

A czy mogłabyś mi napisać (keisa88@vp.pl)wskazówki dotyczące żywicy? Chciałabym coś podziałać w tej technice, ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać ;p
Pozdrawiam cieplutko =}

Ewa Jankowska Decomanufaktura Pracownia - biżuteria z sutaszu pisze...

Same śliczności :) Trafiłam do Ciebie i nie mogę oczu oderwać :)))

KRÓFKA pisze...

ekstra kolekcja :) też mi chodzi po głowie ta żywica już od dawna :)

Ewelina BellArt pisze...

Piękne. Takie pomysłowe i urocze :) Ja je widzę od razu mam ochotę na spacer gdzieś na łące.
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

te maluszki byłyby fajnymi piórami pawia

Kobaltowa Wrona/Chepcher Jones pisze...

boskie :)

eyebright pisze...

Są piękne. Też chodził mi po głowie pomysł z zatopionymi w żywicy roślinami, ale brak czasu...

Anonimowy pisze...

http://karintaylorjustdrawing.blogspot.com/search?updated-max=2010-01-01T17:55:00-08:00

INSPIRATIONS

Magda S. pisze...

Prześliczne sztyfty, bardzo lubię takie delikatne kolczyki. We wrzosach jestem po prostu zakochana! Czekam na więcej! ;)))

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Piękne ! I takie niepowtarzalne! Ewa