czwartek, 5 lipca 2012

Upalne dni i ogrom pracy

Ostatnimi dniami czas mijał mi bardzo pracowicie- Facebook stał się moją główną drogą kontaktu z klientkami :) Was wszystkich też zapraszam- szukajcie mnie od szyldem KSENIA.ART na fejsie i lubcie koniecznie ;) Można oczywiście pisać na maila i na gg (choć gg sprawdzam już tylko co jakiś czas, maila kilka razy wciągu dnia, więc pewniejszy) Pokażę Wam trochę bransoletek i wisiorów, mniej lub bardziej osobistych. Wszystkich prac już chyba nie jestem w stanie tutaj pokazywać, bo pół życia spędziłabym przed komputerem- a już i tak za dużo przed nim zasiadam :) taka praca, gównie przez internet działam.

Doszły mnie wieści, że w szkołach sztuki jubilerskiej w Bangkoku uczniowie inspirują się moimi pracami :) To dla mnie wielkie wyróżnienie i radość, że moje prace obiegają świat tak daleki :) 
Dziękuję za odwiedziny !



















15 komentarzy:

Emily pisze...

ale piękne zawieszki:)
pozdrawiam
Em

takie tam pisze...

Cudeńka :) Nie mogę się nadziwić za każdym razem :)

Verha pisze...

Piękne wszystko, nic dziwnego, że się inspirują! :D

Lacrima pisze...

Kseniu jestem zauroczona .
Zresztą jak zawsze Twoimi pracami.
Po półtora roku noszenia bez ściągania Piotrowi zerwał się rzemyk:)
Całuski Lacrima

Maryś pisze...

z koniczynką UROCZA ;)

Detelina48 pisze...

Nie tylko piękna, ale i niezwykła jest twoja biżuteria.

Amarant.art pisze...

Przepiękna biżuteria! Uwielbiam Twój bajkowy styl, który sprawia, że wszystko co tworzysz jest po prostu bajeczne i wyjątkowe! Marzenie :)

Gucia pisze...

ubóstwiam twoje prace..chyba namówię męża,żeby u ciebie coś zamówił na urodzinki ...:) Niesamowita jest każda bransoletka i nie wiem jak można zdecydować się na coś jednego?!

KRÓFKA pisze...

CZARUJESZ TYMI MAGICZNYMI ŚLICZNOŚCIAMI :)IM WIĘCEJ DO WYBORU TYM TRUDNIEJ WYBRAĆ TĘ ULUBIONĄ PRACĘ

Peelargonia pisze...

Przecudowne są Twoje dzieła. Nie mogę się wręcz napatrzeć. Pozdrawiam :)

SadtriiiS pisze...

piekne!!!:]

Urtica pisze...

Ależ fajne bransoletki! Takie letnie.

Magda pisze...

Super, ciesze się, że Twoja biżuteria stała się tak popularna ;)

artsonki pisze...

nie dziwię się że się nią inspirują:) jak patrzę na Twoją biżu to naprawdę poprawia mi się humor:) koniecznie muszę wszystko u Ciebie przejrzeć:)

~ Blue Butterfly ~ pisze...

Ta bransoletka z ważką jest urocza!