piątek, 25 maja 2012

Nie wiem czy wiecie....

.... czy wiecie, że teraz pracuję nad łupinkami- łupinki są malutkie, kolorowe i bardzo pozytywne. Mogą być również bardzo osobiste. Wszystko jak zwykle wykonuję ręcznie :) Żywicę również barwię ręcznie, co daje mi więcej możliwości, niż moja głowa może ogarnąć :) No nic kochani, nic nie pozostaje, jak po prostu pokazać zdjęcia- żadne słowa nie opiszą tego, co oko odbierze... jestem ciekawa, czy przypadną Wam do gustu. 
Możecie składać u mnie zamówienia na tego typu drobiazgi jeśli najdzie Was ochota. Zapraszam :)
Można wybrać sobie kolor, krótki napis... a nawet kształt ;)
Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego weekendu !
Mój miał być pracowity, ale wypadł mi wyjazd :)



















21 komentarzy:

Lacrima pisze...

Kseniu obłędne te nowe prace:)

Verha pisze...

Przepiękne! Normalnie malowana biżuteria! :)

kasica53 pisze...

Niezwykle smakowite i letnie te nowe pomysły - super :)

Maryś pisze...

Śliczne!

Tuome pisze...

przecudowne ^^

Anmiodzik pisze...

Łupinki są super.. szczególnie mi się podobają ostatnie :) żyj kolorowo!!

Barbarka pisze...

Magicznie bajkowe kochana Kseniu...

Ula pisze...

Przepiękne !!! I tak kolorowe !!!

Aicena pisze...

co za cuda :) zakochałam się w kolorkach :) jestem oczarowana talentem :) pozdrawiam

takie tam pisze...

Jakie urocze!!!!

~ Blue Butterfly ~ pisze...

Ś L I C Z N E!!! Fantastyczny pomysł z tymi miseczkami :) Najbardziej przypadła mi do gustu ta bransoletka z turkusowo-zieloną miseczką :), ale ta różowa też jest piękna! Niesamowicie "żywe" kolorki. Małe dzieła sztuki :) Pozdrawiam serdecznie

Ewa pisze...

podziwiam na bieżąco na fb ale i tu napiszę - są cudne! :)

Duende pisze...

"żyj kolorowo" jest cudowne:) obłędne, fascynująco pozytywne, niesamowicie energetyczne, wspaniale piękne i zazdroszczę nadgarstkom, które ją noszą :) Kseniu szacun dla twoich dzieł:)

Dorartthea pisze...

Cuuudne,takie kolorowe,malowankowe,akwarelowe :-) Radosne niesamowicie!

ArtSanigusto pisze...

Po prostu prześliczne. Świetne kolory.

Zuza pisze...

już pisałam, Kseniu, że są bajeczne! :) aż się łypka uśmiecha :D

Magdalena Marszalik pisze...

ten rozowy z napisem jest sliczny:) najlepszejszy z wszytskich najlepszych

Blue-Anna pisze...

Śliczności, bardzo mi się podobają:)

Marzena pisze...

Bardzo,bardzo pozytywne

Gosia z Zapachu lawendy pisze...

Ja zemdlałam, zaniemówiłam! To jest boskie. Wszystko. Jak Ty to robisz? Jestem pod ogromnym wrażeniem:-)

Gucia pisze...

najchętniej wybrałabym się do ciebie na kurs!