wtorek, 15 maja 2012

Dzisiaj mam dla Was coś specjalnego... czyli postać znana i lubiana- Krecik :) Zostałam poproszona o wykonanie takowego, dla osoby, która zdaje się ma taką ksywkę :) Krecik jest malutki, więc nie było to lekkie zadanie, ale przecież nie ma rzeczy niemożliwych ;) Przy okazji chciałam Wam przypomnieć, że istnieję prężnie na facebooku z funpage'm  KSENIA.ART i oczywiście zapraszam. Jest tam konkurs w którym możecie zgarnąć mojego anioła. Post niżej link bezpośredni.



Pozdrowienia i szaroburych Beskidów!

10 komentarzy:

takie tam pisze...

Niesamowite! :) przypomniało mi się dzieciństwo :)

kasica53 pisze...

Świetnie go uchwyciłaś :)

AtorodArt pisze...

Mój ulubiony krecik !!! jest naj, naj, naj :D Pozdrawiam :)

Ewa pisze...

ach joooooo! Krecik jak żywy! :))

Aicena pisze...

jakie to piękne :) super :)

karola pisze...

krecik super wyszedł, ale ja jestem fanką czarownicy:)jest świetna:) w konkursie fb-kowym oczywiście wystartowałam i ciągle mam nadzieję, że się uda:)
przy okazji zapraszam na moje skromne candy:http://du-perelki.blogspot.com/2012/05/moje-dziewicze-candy.html

Maryś pisze...

mój ulubiony bohater :))))

Gucia pisze...

przepiękne........wow

Blue-Anna pisze...

Cudo, podziwiam z zapartym tchem:)

natanna pisze...

cudny jest.)