poniedziałek, 30 stycznia 2012

Osobiste Prace

Witajcie czytacze moi :)
Jak zwykle zawodzę z częstotliwością pisania tutaj, ale jednocześnie bardzo mnie cieszy, że tak licznie odwiedzacie mój fanpage facebookowy, KSENIA.ARTowy ;) Ja nadal w ciemnym tyłku z remontem ;) poza tym już 2 razy nie zdałam prawa jazdy i powoli zaczynam przeklinać dzień, w którym się na to zapisałam cholerstwo ;) Jazda idzie mi całkiem fajnie, jednak egzamin paraliżuje i jakoś ciężko mi się skupić :( dobrze, że noża na gardle nie mam i nie potrzebuję tego prawka aż tak bardzo ;) 

Do rzeczy. Zaległości są... dzisiaj pokażę Wam kilka fajnych prac z tekstami osobistymi- zachęcam do składania zamówień w tym temacie, bardzo wdzięcznie prezentują się sentencje na nadgarstku :) 
W remoncie trochę ciężko się pracuje, kto tworzy coś, ten wie... jeszcze jakiś tydzień i koszmar się skończy :)












Ksenia

21 komentarzy:

Tuome pisze...

piękne :)

Nurrgula pisze...

Kseniula, one są magiczne! :)

Ludożerna pisze...

Ksenia, są cudne! A za prawko będę trzymać kciuki mocno!

kasica53 pisze...

Łaaał! Piękne! A ten prezent na anioła niezwykle mi się podoba :)

Kasia pisze...

ten "śpioch" to jak dla mnie :D

Lacrima pisze...

Zakochana jestem w Twoich pracach.
Co do jedwabiu to na śmierć zapomniałam...jutro zacznę pisać.
Sorki Lacrima

Aicena pisze...

uwielbiam te bransoletki sa cuuudne :)

DecuMiauczyk/Alicja pisze...

ostatni przepiekny, ujął mnie za serducho.

takie tam pisze...

Jedyne takie!!! :) Piękne!!!

Zuza pisze...

nie mogę się na śpioszka napatrzeć ;) chociaż zastanawiam się nad bransą z wilczkiem :) aaaach, jutro powinnam się dowiedzieć czy będę mogła molestować zdolną Ksenię :D

Alina pisze...

Super ! Fantastyczne bransoletki !
XOXO

Anna Maria pisze...

jest wielką fanką Twojego talentu i tego co tworzysz - piękne rzeczy!!

Koraliki Beaty pisze...

jak zawsze cudowne rzeczy- a w domkach jestem zwyczajnie zakochana. musze sobie cosik z domkiem zrobic tak tylko dla siebie :) pozdrawiam

PiAnka pisze...

Po prostu przepiękne!!!

Laobeth pisze...

Prześliczne! ale u Ciebie innych się spodziewać nie można :)

Duende pisze...

eh "ciepłe myśli " w takie mrozy mogłabym nosić na swojej ręce:)) cudeńka jak zawsze Kseniu:)

MagArt pisze...

Aaaaaa królik - zając - boskie!

W ogóle bosko jak zawsze :)

ściskam,
Magda

el pisze...

czekam na mojego liska śpioszka:)

ggagatka pisze...

Króliczek i lisek są niesamowite!!! Zresztą wszystkie mnie zachwycają i musze sobie którąś w końcu sprawić :)

Kasia M. pisze...

Piękne prace! Jestem zauroczona i zachwycona! Zarówno napisy jak i te małe płaskorzeźby z cudownymi, kolorowymi szkiełkami :) śliczne!

Obserwuję :)

incognito pisze...

Arcydzieła :)