środa, 7 grudnia 2011

... a że chwilę mam, to napiszę :)))))))

Witajcie.
Dostałam dzisiaj maila od bloggera, że mój blog jest popularny i mogę nań zarabiać... nie ukrywam, że opcja zarabiania na blogu trochę mnie śmieszy, w życiu z mojej własnej woli żadne reklamy się tutaj nie pojawią :)
Jak widać, nadal zasada "post raz na miesiąc", jest niestety, aktualna... ale tak czas ucieka, zwłaszcza przez Świętami, kiedy pracy jest 3 razy więcej- zarówno w temacie firmy, jak i w temacie ogarniania przybytków domowych ;) Pokażę kilka ciekawych drobiazgów, jakie było mi dane ostatnio wykonać- tradycyjnie wepchnę foto kota, żebyście na bieżąco byli z jego wzrostem ;) Powoli ze sterty świątecznych zamówień się odkopuję- szczerze, to nie wiem kiedy, nie wiem jak... ale jest już KONIEC ROKU ! To niesamowite, jak czas ucieka i ile wydarzyło się w tym roku pozytywnych rzeczy, może w Nowym Roku będzie czas na nowe projekty... zobaczymy. Mam już termin pierwszego egzaminu na prawo jazdy i trzęsę dupką :) to tyle z przynudzań, zapraszam do oglądania :)












19 komentarzy:

Wiewióra pisze...

Same cuda :) szczególnie ta łapa wystająca z dziurki :)

Kasia pisze...

kociak jest boski! :D stawiam tez na bransoletkę w fioletach, a tak, żeby być konsekwentną co to tego kociego tematu :)

Verha pisze...

Kot z Alicji w krainie czarów jest świetny ;)

Tuome pisze...

piękności ^^ łącznie z Gustawem :)

powodzenia na egzaminie :)

Renifer pisze...

Oj tam, oj tam, reklamy wkroczyły na stałe do naszego życia:-) Ja umieściłam reklamy Ad Sense, ponieważ blogger dopasowuje reklamy do treści i czasami fajne strony z materiałami do rękodzieła podpowiada. Oczywiście ze swojej strony nie klikam, bo nie wolno, ale kopiuję adres i myszkuję. Ale zarobku z nich nie ma. Całuj kota w nos ode mnie i życzę dużo energii do zrealizowania wszystkich zamówień:-)))

the SMILE factory pisze...

Cudny kot :) I bizuteria również - jak zawsze! ;)

kasica53 pisze...

Piękna biżuteria, aniolki powalają, a banan na buzi kociaka jest zaraźliwy :)

Magda pisze...

Kot jest najcudowniejszy. Ja również zaczęłam robić prawko i mimo, że dopiero mam 15 godz jazdy to już trzęsę tyłkiem robiąc testy. Nie wiem czy ja taka tępa jestem, ale niektóre pytania są dla mnie niezrozumiałe :(

ggagatka pisze...

Fota kota genialna! :) Misiu jest czaderski i drzewko bardzo baśniowe i fantastyczne.

MagArt pisze...

Pięknie! Misio jest cudowny...

Karina pisze...

Och, drzewko skradło moje serce, cudne.
Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
http://karina-talulla.blogspot.com/

barashka pisze...

Kociak WSPANIAŁY !!! Nie mogę oderwac' oczu od tego pierwszego zdjęcia - cudne ujęcie !!!

DecoMiałczyk pisze...

przepiękności wszystko!

cwasia pisze...

O rany! Jakim cudem wcześniej nie znałam Twojego bloga? Twoje prace są niesamowite!

Agata pisze...

piękne są te prace... kiedyś chyba się skuszę na jakaś :) ale to przyszłościowo

Powodzenia na egzaminie ;]

Made by Aisia pisze...

Fantastyczne! Jestem pełna podziwu:-)

MeaArt pisze...

Oglądałam Twoje cudeńka i myślałam: "O! To bym chciała mieć! I to też! A to jakie śliczne!"
Z przyjemnością ogląda się Twoje prace! :-)

Nimia pisze...

wspaniałe płaskorzeźby :) tylko tak sobie patrzę i podziwiam ;)

natanna pisze...

Piękne srebrne wytwory.)