czwartek, 10 listopada 2011

Siedzi i siedzi w zamówieniach, czyli kupa pracy :)

Witajcie.

Jak widać, sporadycznie siadam do pisania notek, ale jakoś nie składa się. Na chwilę obecną zamówienia zasypują mnie, chodzę na kurs prawa jazdy i to też w dużej mierze, ma wpływ na to, że skupić się nie umiem :) Taka moja natura, że jak już coś zaczynam, to chcę to skończyć i brak mi cierpliwości. Pamiętacie Gutka ( kota mego)? Od ostatniego posta urósł o jakieś dwie głowy... daje Nam w kość, ale mamy z niego niezły ubaw :) Wszyscy w dalszym ciągu podrapani ;)

Pokażę Wam kilka prac, które właśnie na zamówienie powstały. Zachęcam też do składania zamówień jak najszybciej, jeśli nosicie się z zamiarem zakupów u mnie- czas leci bardzo szybko, a pracy mam niemało, więc zapas czasowy jest tu bardzo ważny, gdyż w ostatniej chwili, na Święta, będzie duży problem. Wszyscy wiedzą, jaki szał zakupowy ogarnia ludzi przed Świętami :)


















Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję, że zaglądacie tu do mnie.

16 komentarzy:

Ines pisze...

same cudowności:D

Ariellea pisze...

Kotek uroczy :)
zawieszka z wiewiórką jest świetna

Tuome pisze...

piękności ^^
a na jeżyka spojrzałam najpierw jakoś tak krzywo i się dziwowałam, co to za jakiś skrzatek liściasty :D

Koraliki Beaty pisze...

az nie wiadomo co wybrac - co piekniejsze. ja bede miala do Ciebie kilka fachowych pytan moje ty guru Artclayowe :P pozdrawiam i jak zawsze podziwiam

kasica53 pisze...

Piękne i niezwykle oryginalne! Trudno nawet wybrać, co najbardziej mi się podoba :) Podziwiam talent!

Paulina pisze...

cuuda!!

Laobeth pisze...

prześliczne wszystkie :)

rocktechnika pisze...

Jak zawsze - same piękności! :)

barashka pisze...

Ale i tak Gustavo najpiękniejszy !!! A tak poza tym, też nie wiedziałabym, co wybrac' ... Urzekły mnie te jeże, ale i śpiący lisek, i te anioły ... ale i ta łapka podróżnika ... No ciężki wybór ...

Ludożerna pisze...

podziwiam bardzo, ponieważ tworzysz prace takie ,,z duszą'', ach!

Kasia pisze...

literka K i kotek rzecz jasna to moje typy :D

Aicena pisze...

jakie one są piękne... kusisz ;) chyba juz wiem co chce od św. Mikołaja ;) pozdrawiam ciepło

alice50503 pisze...

mam pytanie czy sprzedajesz Biżuterie ?? ręcznie robioną?? prosze o odpowiedź na moim blogu
http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

Izabela Jurek pisze...

Piękna biżuteria!! ja dopiero zaczynam przygodę z ArtClay Silver i przyznam że wcale nie jest to takie proste, dlatego tym bardziej nie mogę wyjść z podziwu nad twoimi "tworami".
Pozdrawiam

Rava szydełkowe cuda pisze...

Ach Ksenju, piękne rzeczy tworzysz, ale już wiele razy to pisałam:) Ja też zawitałam na blogspota ze swoimi szydełkowymi cudami, zapraszam :)

Renifer pisze...

I chwalić Boga, że są zamówienia. Zresztą nic dziwnego, bo bardzo niezwykłą biżu tworzysz. Jest w niej zaklęta pogoda ducha, pewnie to tak przyciąga. Pocałuj ode mnie Gutka w czółko:-)