wtorek, 4 października 2011

Poznajcie Gustawa i takie tam, sprawy na czasie ;)

Dzisiejszy dzień sponsoruje Gustek- kotek, który od paru dni mieszka z Nami... nie mieliśmy kota od lat, bo psa mamy nietolerancyjnego wobec innych zwierząt w domu, teraz jest już stary i pobłażliwy, więc pozwala Gustkowi nawet, wchodzić sobie na głowę, dosłownie ;) Pracuję ostatnio mniej niż zwykle, bo widmo różnych remontów w domu się przeciągało... coś jednak powstało i efekty możecie ocenić w dzisiejszym poście. Kwartał się skończył, więc tonę w papierach i fakturach, co skutecznie zabija twórczego ducha ;) kto ma firmę, ten wie ;) Mam sporo rozrysowanych projektów, które chcę zrealizować tej jesieni, mam ochotę na zwierzakowe klimaty :) zobaczymy, czy chęci wystarczy, bo zamówienia też wpadają i to one są priorytetem.

Polecam Wam bloga mojego faceta, o tematyce górskiej: http://parcienatarcie.blogspot.com/ , można przeczytać ciekawe relacje i pooglądać piękne zdjęcia, które Grzesiek cyka podczas wspinaczki :) 

Polecam również zaglądanie do KSENIA.ART na fejsie :) po prawej macie drogę do fejsa na skróty ;)
Pozdrówka wielkie!
Ksenia







        










13 komentarzy:

Igraszki z włóczką pisze...

Buziaki dla Gustawa:)
pozdrawiam

kasica53 pisze...

Uwielbiam Twoje anioły :)

Tuome pisze...

piękności wszystko - łącznie oczywiście z Gustawem :)

Aicena pisze...

piękne :) jestem pod wrażeniem ;) cuda

Karolina pisze...

Jakie to wszystko piękne... a serdunio... miodzio!!

KRÓFKAEM pisze...

SZNURKOWA BRANSOLETKOWA MODA TRWA I OPANOWUJE WSZYSTKICH PRAWIE ALE U CIEBIE ZAWIESZKI SĄ NIEZASTĄPIONE :) Z DUSZĄ

SweetCandyDreams pisze...

ah, ten kotek.... sliczny.
A bransoletki, sama wiesz, ze uwielbiam kazda Twoja prace :)

Ludożerna pisze...

miauu...odzywa się u mnie zwierzęca natura! :) cudny kotek oraz zawieszki, ach...

Bernadetta pisze...

Śliczny Kociak !!!b a Twoje kolejne prace jak zawsze wprawiają mnie w zachwyt ! och i ach i już !!

the SMILE factory pisze...

Zajrzałam tutaj przypadkiem, zobaczyłam anioły i...padłam :) Bo one w takich moich klimatach :) Piękne :)

Madia pisze...

Świetne te Twoje bransoletki, bardzo oryginalne i modne :)

Renifer pisze...

No to pewnie Gustaw ma radochę, jak pracujesz. Moje koty permanentnie kradną mi kłebuszki, igły (!) i zrzucają różne rzeczy ta podłogę - sama radość ;-)

Sawenir Sylwia Czarnecka pisze...

Piękne bransoletki...mogłabym prosić o zdradzenie tajemnicy jak je robisz i z czego? Bo są genialne !!