wtorek, 12 lipca 2011

Prawie miesiąc ABSENCJI... COŚ STRASZNEGO! :))))))









Stało się.
Nie piszę, bo kurcze... mam taki nawał pracy- remont w domu na całego, więc głównie zaglądam na facebooka, bo tam szybko fotki wrzucam i już. Na blogu wypada napisać coś i tu pojawia się problem, kiedy się ma zawaloną głowę przyziemnymi sprawami :) Strasznie mi głupio, że się takich zaniedbań dopuściłam. Sami wiecie jak to jest, ileż można siedzieć przed tym komputerem, a Nasza praca biżuteryjna wiąże się z przesiadywaniem przed tym diabelskim urządzeniem dłuuugo - począwszy od fotek, ich obróbki, po wystawianie i opisywanie... wreszcie kontakt mailowy z klientami i jeszcze dochodzi dopilnowanie, żeby w każdym miejscu w sieci się choć czasami pokazać... kto tak działa, ten wie.

Z takich nowości, to powiem Wam, że zdecydowałam się na uprawianie nordic walking :))))  chodzę sobie po okolicznych szlakach z kijkami, żeby ruszyć trochę to dupsko :)))) Biegać nie lubię, więc jak dla mnie idealne jest takie właśnie rozwiązanie. Polecam! Wcale nie jest to sport dla emerytów i naprawdę można się zmęczyć:))))))

Pokażę kilka prac z ostatnich dni-  praca z wiatrakiem to powtórka motywu, ale tak ładnie wyszedł, że pokażę :))))) Ostatnia praca to Mary Poppins po mojemu :D

13 komentarzy:

Ludożerna pisze...

cuda!

boniusia pisze...

psiak bardzo fajny... domek który już podziwiałam na fajsie i oczywiście luuu jak zwykle niezawodna... a w wersji deszczowej bardzo urokliwa....

lunamin pisze...

Cudeńka i już. Podziwiam na bieżąco w Trendy :-) Gratuluję samozaparcia z kijkami!

Koraliki Beaty pisze...

piękne. a motyw drzewa i domku super :)

Duende pisze...

jestem zachwycona Twoimi bransoletkami:) sprawdzałam już ceny ale chyba jeszcze muszę poczekać aż kogoś namówię na prezent dla mnie:)

eve-jank pisze...

Piękne prace. Oj z tym czasem sama wiem jak to jest. Czasem to mi się nie chce nawet kompa odpalać a wiem,że muszę. Ja chodzę po górach i po lesie i widzę,że z tymi kijkami chodzą młodzi ludzie też. Wcale nie uważam, żeby to było dla emerytów

Kasia Kaniewska pisze...

Chyba serducho naj :) chyba, bo wiesz, ciężko zdecydować.

Trilli pisze...

Wszystko piękne,ale te serduch po prostu cudne!

anna eM dizajn pisze...

Rewelacyjne i bajeczne, jak zawsze :)))
Marsz z kijkami, to super sprawa-jestem posiadaczką takowych od ponad roku i potwierdzam-zmęczyć się MOŻNA, oj można...

Agnes pisze...

przepiękne prace, piesek jest moim nr jeden... podglądam Twoje prace w galerii;) ale najczęściej w już sprzedanych;)
przyziemne sprawy każdego czasem dopadają;)

Renifer pisze...

A ja wolę tu zaglądać, bo na facebooku to za dużo się pojawia rzeczy, które mnie nie interesują. A tu wiem, co "jem" :-) Cudeńka

SweetCandyDreams pisze...

Piekne, kjak zawsze i takie dopracowane. Ty masz miesiąc absensji na blogu, a ja poltora miesiaca (jak nie wiecej) abstynencji twórczej. To dopiero masakra...

Magda pisze...

Witam,
gratuluję wyróżnienia :)

Pozdrawiam,
M.