czwartek, 16 czerwca 2011

Moje logo- dziś blogowa premiera ;-)

Logo stworzyła dla mnie Marzena :
Wspaniała i cierpliwa osoba, przerobiła mój nędzny szkic na to co można poniżej oglądać :)
Naprawdę starałam się nie przesadzić, a zdolności do przesady to ja maaaaaam :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba i będzie się pozytywnie kojarzyło.

Dodam jeszcze fotki wisiora z wilkiem i Czerwonym Kapturkiem, który ostatnio na zamówienie zmajstrowałam.

 Zaglądajcie do mnie na fejsa, zapraszam :)
http://www.facebook.com/pages/Kseniaart/102189016542254




Na weekend jestem nieobecna, wszelkie kontakty nadrobię w poniedziałek :)

15 komentarzy:

MamAga pisze...

Gratuluję pomysłu ! Logo jest super!A wilk strrrasznie fajny. Pozdrawiam cieplutko :)

Magda pisze...

Witam,
logo jest równie bajeczne co biżuteria. Rozprasza mnie tylko ta łatka po lewej :)

Harapati pisze...

Logo świetnie oddaje charakter Twoich prac - dla mnie ekstra!
Wilk jest niesamowity.

Ataboh pisze...

Logo super... wilk obłędny

Ludożerna pisze...

logo super! a wilk zaje...

malla pisze...

logo bardzo Twoje!!!
super :)

el pisze...

dobre:)

alatri19 pisze...

śliczne logo, a ten wilk, jak żywy, no padłam :)

Lilnut pisze...

Boski wilk...
jak ja lubię wilki... mrrrr :)

Tuome pisze...

wisior przecudny, logo tak samo :)

ARTCORE SILVER pisze...

wisior niesamowity! genialna perspektywa i te wszystkie szczególiki dopieszczone do granic niemożliwość -> WOW!

Insignity pisze...

Zapraszam na candy:

http://insignitystyle.blogspot.com/2011/06/candy.html

:)

Agnes pisze...

Logo bajeczne jak Twoje prace!! a Wilk no cóż chętnie bym takiego przytuliła do swojego serducha;)

boniusia pisze...

a ja zdecydowanie bardziej wole to Twoje logo znaczkowe z lu...

anna eM dizajn pisze...

Uwielbiam Twoje prace!!! Każdy nowy przedmiot przenosi gdzieś do krainy dziecięcych marzeń i bajecznej fantazji :)
Logo super!!!