czwartek, 9 czerwca 2011

Buro, ponuro- okropny dzień, okropne fotki i "kawa goni kawę" :)

Polecam bloga Grześka mojego, w nowym poście piękne fotki http://parcienatarcie.blogspot.com/

Zrobiłam kilka dzisiaj drobiazgów, za chwilę zmykam do wykańczania zamówień. Okropne fotki wychodzą, słońca brak absolutny wystąpił ;) Chęci też jakieś takie średnie, czuję tylko jak za chwilę mnie ból głowy dopadnie... ta pogoda taka zmienna, dla mnie wrażliwej na takie zmiany, to niewesoły okres i bez kawy chyba bym tego nie przeżyła ;) Wciąż zachęcam do lubienia mnie na facebooku- post niżej można znaleźć odnośnik, lub w kolumnie po prawej stronie :) Zagnieździło się już 90 osób, bardzo mnie to cieszy :) a teraz fotki:









11 komentarzy:

Kasia pisze...

słodkie maluszki :)

Hania pisze...

Slodke i pelne uroku te Twoje maluszki:) Dobrze rozumiem Twojk bol . Ja tez naleze do tych wrazliwych na zmiany pogody niestety:/ Duzo weny i checi do pracy zycze;)

Karolka pisze...

piękne kolczyki! cudo!

Anna Maria pisze...

Piękne, jako że lubię niebieski więc wiadomo co najbardziej przypadło mi do gustu :-)

BUBAart biżuteria autorska pisze...

Drzewa zupełnie magiczne, fantastyczne:)

Ludożerna pisze...

słodko!!

KosimkArt pisze...

Wspaniałe wszystko... zwłaszcza grzybek bo fajna kolorystyka i te drzewka wow!!

Trilli pisze...

Śliczne te drobiażdżki tworzysz!

el pisze...

kółeczko tez piękne:))

Zuza pisze...

aaa jak j nie widziałam wcześniej tych drzewek? <33333

Joanna pisze...

same cacuszka :))