wtorek, 17 maja 2011

Zaległości majowe DUŻO FOTEK ;)))))

Mało czasu było na bloga ostatnio, ale dzisiaj jakiś leniwszy wieczór i mogę coś wyskrobać. Na szybko zdjęcia prac dodaję na Facebooku, bo tam szybciej i łatwiej- blog jakoś mi ciężko chodzi, ale mój komp to już stary i sędziwy jest, dzisiaj dostał więcej ramu, nową kartę graficzną, więc macha ogonem wirtualnym ;) póki co testujemy, czy coś lepiej :) Bardzo dużo robię drobiazgów, bo jestem nimi zwyczajnie zauroczona, lubię dłubać maleństwa, ale znowu przychodzi ochota na coś większego... dzisiaj sobie rysowałam bardziej organiczne projekty, może coś się z tego zmaterializuje. 

Bardzo dziękuję za miłe słowa i życzenia zdrowia dla Grześka :) Gips już ściągnięty!

















15 komentarzy:

Licho_Nie_Spi pisze...

Przepiękne drzewa!

Kasia Kaniewska pisze...

Też najbardziej lubię Twoje maleństwa :)

Trilli pisze...

bardzo ladne.mnie urzekly-slon,koniczyna i aniol...choc czy ja wiem...chyba wszystkie :)

Harapati pisze...

Cudeńka a szczególnie: listeczki, słonik, anioł...

Ines pisze...

Słoń i anioł są cudowne :)

Katarzyna pisze...

Cudne słonik i koniczynka jest śliczna!!! Zazdroszczę talentu :o)
Pozdrawiam

Lacrima pisze...

Jestem zakochana w Twoich maleńkich projektach:)

butterfly pisze...

Sliczne te zawieszki, jak ja zazdroszcze Ci tego talentu do tworzsenia tych cudeniek

Ludożerna pisze...

piękne!

MAGARO-art pisze...

Czy to jest srebro ???
co to za technika ?nie znam?
pewnie pracochłonne ....:)
Tak,czy inaczej jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej twórczości, zazdroszczę talentu
pozdrawiam cieplutko

Urtica pisze...

Takie małe pracki dają dużo frajdy - robi się je szybciej, niż duże projekty i szybko można je założyć. Też lubię małe pracki, choć od dużych nie stronię.

Vigoart pisze...

Drzewa rewelacyjne! Chyle czoła :)

Renifer pisze...

Połatane serce jest bardzo symboliczne - klasa pomysł!

Agata pisze...

Niesamowite! Pierwszy raz tu jestem ale będę wpadać częściej żeby oglądać te piękności :) Koniczyna rewelacyjna!!! Pozdrawiam

ARTCORE SILVER pisze...

nie no te drzewa są po prostu mistrzowskie! uwielbiam!!! i koniczynka też mnie kupiła :) mruga do mnie zielonym okiem ;)