poniedziałek, 30 maja 2011

Wielenagłowiowy maj ;)

Wiele mam na mojej małej głowie i aż serce boli, że tak blog mój wieje ciszą :) Nie będę tu biadolić o sprawach moich, bo kogo to obchodzi, kiedy każdy ma swoje :) Lato to taki sezon bransoletkowy, prawda? Pokazujemy nadgarstki. Mam w głowie miliony wizji moich drobiazgów, ale chciałabym zrealizować też parę większych bajek, które pęcznieją w moim terminarzu rysownika ( swoją drogą, gdyby go ktoś dorwał, to miałby projektów na najbliższe 10 lat chyba ). Pokażę Wam coś niecoś z prac bieżących, kurcze, miałam na blogu zawsze wszystko dodane w kolejności tworzenia, a od kliku postów plan już poległ... fakt faktem, powstaje wiele prac podobnych, więc nie ma większego sensu Was zanudzać. 


Oto co ostatnimi czasy się rodziło ;)







10 komentarzy:

Kasia pisze...

oj, to pierwsze serduszko, takie proste, ale jakie urzekające :)

boniusia pisze...

pierwsze serce najnaj

Ludożerna pisze...

piękny domeczek ;)

yaollinka pisze...

Serduszkowe mnie urzekły...

vinniczek pisze...

Za cudności ślimaczkowo-motylkowe dziękuję!!! Jestem zauroczona tymi Dziełami i poprzednimi!!! Znowu uwierzyłam w miłość od pierwszego wejrzenia!!! :-)))

Mirro pisze...

Bransoletka urocza.

Koraliki Beaty pisze...

serce z psutym środkiem suuuper. uwielbiam motyw domkow :)

el pisze...

serduszko prześliczne:))

Bernadetta pisze...

wiesz że jestem wielbicielem wszystkich Twoich prac . SUPER

takie tam pisze...

Piękne prace :)