niedziela, 24 kwietnia 2011

Post zaskakujący i świąteczny ? :D

Powstał obraz. Dostałam taką granatowo-złotą ramę od brata w celu jej uzupełnienia w "coś", wyszła taka Lukrecja w kolorze :) Foty nie oddają charakteru tej pracy nic a nic, ale ja nie mam pojęcia jak robić zdjęcia obrazów, to naprawdę trudna sztuka a oddanie kolorów jest prawie niemożliwe.  Obraz był taką po prostu dobrą zabawą, mam nadzieję, że i Wam się spodoba :) Zrobiłam parę fot detali, żebyście mogli się przyjrzeć wykończeniom :) Obraz jest za szkłem, co już w ogóle mi nie ułatwiło focenia ;)




Na koniec fotka "pięknej świątecznej niedzieli", eh... nawet z domu wyjść dzisiaj się nie da, bo burze przemykają co chwilę, deszcz siąpi... a wczoraj było tak ładnie. Mam nadzieję, że gdzieś tam w Polsce szerokiej ktoś ma ładniejsze Święta ;)

10 komentarzy:

AiraArt pisze...

U mnie dzisiaj było jeszcze słonecznie ale teraz wieje wiatr, który przez nockę na pewno coś przygna nieładnego. Mimo niedogodności przyrody- Wesołych Świąt :* Obraz śliczny, niesie ze sobą całą masę pozytywnej energii.

eve-jank pisze...

Zdrowych i pogodnych Świąt
fajny ten obrazek

Kasia pisze...

obrazek taki Twój :)

a pogoda u mnie (Mazowsze) taka sobie - rano chmury i deszcz, potem zimny wiatr. wieczorem z lekka się ociepliło, myślałam, że pogram w badmintona, ale się przeliczyłam, zefirek zmienił się na powrót w podmuchy wiatru

vinniczek pisze...

U mnie w nocy padało, ale dzień był piękny... Przymknęłam oko na pierwszą wiosenną burze, trwała tylko mgnienie... :-)

Aga pisze...

nad morzem pogoda jest piękna :)
a obrazek śliczny

Marzena pisze...

Lukrecja w każdym wydaniu jest super,a pogoda niedzielna u nas też się nie popisała.Za to dzisiaj słonecznie

Koraliki Beaty pisze...

ja napisze tak-Lukrecja jak zawsze supeer:0

a nawet na taki deszczowy widok za oknem to ja sie moge zamienic :D ;P

Tuome pisze...

Lukrecja jak zwykle prześliczna :)

Vigoart pisze...

Ja chce takie góry za oknem, nawet mokre od deszczu!!! Dołączam do blogującej społeczności i pozdrawiam z nad morza!
Zapraszm na: http://vigoart-bizuteria.blogspot.com/

Katta pisze...

Kseniu, obrazek ślicznie-bajkowy. Bardzo mi się podoba :)