środa, 6 kwietnia 2011

Chmurki... ślimak i zakrętodziób :D

Dzisiaj porcja fajnych nowości- bo nowe ptaszysko się pojawiło i całkiem zabawny ślimak :) Chmurki już znacie. Cieszę się, że tyle osób zapisało się na moje candy! Nadal zapraszam do zapisów, jeszcze sporo czasu do losowania.  Super, że blog takie tutaj przyczajone życie prowadzi i coś się dzieje :) Bardzo się cieszę, że blog mnie wciągnął i dzięki Wam chce mi się go pisać... po prostu wiem, że ktoś go czyta hehe :)  

Ptaszysko okazało się całkiem fajne i przyjazne, może powstanie ich więcej :)










11 komentarzy:

Kalisz made pisze...

Co jedno to piękniejsze, ale ptaszor i ślimak - naj :)))))

Katarzyna pisze...

Ale cuda!!!!!

yaollinka pisze...

Ptaszysko wymiata ;)

Niwka pisze...

Kseniu, nie mogę się nadziwić ile energii i pozytywnych emocji zawierasz w swoich srebrnych pracach. Uwielbiam Twoje bajkowe dzieła sztuki!

Wiewióra pisze...

Nie ma dziób gigant :) ślimaczek tez niczego sobie :)

Kasia pisze...

Twoje chmurki są naprawdę urzekające :)

silverflower pisze...

A mnie ptaszysko rozbroiło totalnie i wprowadziło w bardzo dobry humor jak go tylko w trendy zobaczyłam. Jest najfajniejszym ptaszorem jakie widziałam:)))

anya.es pisze...

Ptaszor tak uroczy, że tylko zakochać się i umrzeć... :)

Jagienkaa pisze...

Rewelacyjne. Bajkowe. Chora jestem... :)

Agnes pisze...

ślimak bardzo bajkowy:)

Harapati pisze...

Robisz biżuterię w takim swoisym, ciepłym , bajkowym stylu - bardzo mi się podoba