niedziela, 27 marca 2011

Zamówień część :) Czyli na nudę nie narzekam :D

Feniks według zamówienia, na podstawie przesłanego wzoru. Bransoletka szalona z Lu, z tyłu teks osobisty. Słoniątko kolejne, Słoniątka mają branie- wszyscy chcą trochę szczęścia mieć hehe :) Pogoda fajna dzisiaj, wczoraj posypało śniegiem, więc dziś dziwacznie- śnieg jeszcze jest, a ciepełko i Słońce świeci :))))) Kurcze, dużo mam zaległości, wybiłam się z rytmu i chyba nie wszystkie nowości na blogu pokazuję. Muszę sumiennie przeszperać zdjęcia i uzupełnić braki, blogowa historia to ważna rzecz w mojej twórczości wesołej ;)

Dzięki za liczny udział w zabawie z pazurem, kto się jeszcze na moje Candy nie zapisał- zachęcam! Macie czas do 16 kwietnia ( dzień moich imienin, haha ).

Dzisiaj zaczynam pracę nad świetnym projektem, jak dobrze pójdzie, to niedługo zamieszczę fotki.







15 komentarzy:

Annalice pisze...

Wykonujesz piękną biżuterie, zapraszam do udziału w wyzwaniu na http://arteemid-challenge.blogspot.com/2011/03/temat-pierwszego-wyzwania-to-ziemia.html termin zgłaszania prac mija jutro o północy, można zgłaszać prace wcześniej publikowane. Pozdrawiam serdecznie

gocha pisze...

Podziwiam talent, piękna biżuteria.

alina pisze...

Piękna biżuteria;)

Ksantypa pisze...

Witaj Imienniczko.Piękne rzeczy tworzysz.Będę tu zaglądać:)

Kasia Kaniewska pisze...

A ja chciałam tylko powiedzieć, że Lu jest piękna, z cudnie rozwianym włosem i dokładnie taka, jaką sobie wymarzyłam :) Nie mogę się doczekać, aż przyjdzie :)))

Marzena pisze...

Słonik od ciebie z pewnością będzie przynosił szczęście

dagala pisze...

śliczny słonik. sama bym takiego przygarnęła. może kiedyś....

kamarek pisze...

Podziwiam Twoje prace.

Kasia pisze...

słonik chyba najbardziej mi się podoba :)

Tenshi pisze...

cudny słonik!

Jewellery Bijou pisze...

Sliczna ta Twoja bizuteria,swietny blog!
zapraszam do odwiedznia mojego bloga i na Candy:
http://jewellerybijou.com/candy/
pozdrawiam
Dorota

karka00 pisze...

słoń!! wymiata po prostu, świetny jest

ggagatka pisze...

Śliczna biżuteria. Mi się bardzo podobaja te fantazje nocne, z dziewczyna trzymającą księżyc na wodzy ;)

Joanna pisze...

mnie sie te, bardzo bardzo podobaja:) masz wyczucie:)

niw@ pisze...

Pełen podziw, takie prace samemu wykonywać! Sama chciała bym tak umieć, choć tylko dla siebie.
Słonik jest tak śliczny, słodki, pełen uroku... Ja sama mam słabość do słoni - coś w nich jest ...
Pozdrawiam serdecznie !