piątek, 25 marca 2011

Makramowy szau, czyli drobne bransoletki

Wesołe,  zwracające uwagę makramy,  z małymi elementami wykonanymi w art clay- powstanie jeszcze wiele takich, bardzo wciągające zajęcie :) Może tylko z większymi elementami art clay. Ja siedzę na ten tydzień po uszy w zamówieniach, więc weekend będzie produktywny ( mam zaległości niezależne ode mnie, trochę stresu w tym tygodniu zaliczyłam, a jak mam głowę zaprzątniętą zmartwieniami to nie umiem normalnie pracować). Mam spuchnięty od pomysłów notes, który czeka na zmaterializowanie w srebrze. Ten tydzień musi już upłynąć pod znakiem zamówień. Wstyd mi, że mam zaległości :( zawsze staram się sumiennie trzymać terminów. 

Przypominam o candy moim, kilka postów niżej, można wygrać Pazurrrrrra :)




Jest mi CHOLERNIE miło, że tak wiele osób tu do mnie zagląda-  bardzo dziękuję wszystkim za miłe komentarze i wpisy! Dodajecie skrzydeł :) Dla Was będę robić to co robię do końca świata chyba ;)

14 komentarzy:

Katarzyna pisze...

Bardzo fajne i pomysłowe Ja robie podobne tylko z wykorzystaniem gotowych elementów Twoje sreberka sa cudne! Pozdrawiam

Pappu pisze...

ohg ta przed ostatnia to cudo poprostu :* zawsze chialam taka miecccc ale jak to ja z wykonaniem ogromny problem...

pozdrawiam :*

anya.es pisze...

Ja również zakochana na maksa w LUUU śkach jestem! :) I się zastanawiam wciąż jakimi drogami one się rodzą: kurcze... rzeźbione?, lepione? "ONe"... nie rozgryzę chyba...
Ps. dziś mam nieco wolnieszy wieczór, więc podążę Kseniu Twomi wskazówkami z poprzedniego posta... cudeńka... :)))
Miłego zmagania się z życiem i... hormonami! ;)

Lacrima pisze...

Obłedne maleństwa jeju jakie śliczne:)

MAGARO-art pisze...

fantastyczne :-)

barashka pisze...

Mnie też urzekły !!! Zwłaszcza ta sprzedana w Arsneo z podwójnym fioletowo-czarnym rzemykiem i kociakiem ... cudo !

arctia pisze...

Kapitalne bransoletki!!!

siostrostwór pisze...

prześliczne :)
ta zielona z pacyfką najlepsza :D

el pisze...

:-))

Asia pisze...

bardzo fajne, zwlaszcza te z czarowniczka:)

Karolka pisze...

piękne makramki!!

ps. też mam szał na makramy :P

pozdrawiam!

boniusia pisze...

bransoletka z Lu the best

Kasia pisze...

hmmmm uwielbiam Twoje maluszki :)

niw@ pisze...

Bardzo fajne i dekoracyjne bransoletki :)