środa, 16 marca 2011

CANDY * CANDY * CANDY *

Uwaga !!! Mam dla Was małą zabawę: do wylosowania wisior widoczny na zdjęciu ( wykonany ręcznie od podstaw przeze mnie oczywiście ). Candy z pazurem :) Już dawno temu obiecane :)

Warunki zabawy :
*
DODAJ KOMENTARZ POD TYM POSTEM;
*
DODAJ INFORMACJĘ O MOJEJ ZABAWIE NA SWOIM BLOGU;
*
KONIECZNIE ZOSTAW W KOMENTARZU SWÓJ ADRES E-MAIL !

Zgłoszenia nie spełniające powyższych warunków, nie będą brane przeze mnie pod uwagę- koniecznie pamiętajcie o adresie mailowym. Osoby nieposiadające bloga mogą brać udział w zabawie, pod warunkiem, że podadzą adres e-mail. 

Możecie korzystać z fotki i umieszczać ją na czas trwania candy na Waszych blogach. Można też zachęcać do candy w innych serwisach :)

LOSOWANIE ODBĘDZIE SIĘ 16 KWIETNIA

Powodzenia moi drodzy :)

207 komentarzy:

1 – 200 z 207   Nowsze›   Najnowsze»
Bo pisze...

info u mnie juz jest

bodzierwa@wp.pl

anya.es pisze...

O Msamuśku - kultowa biżu od Kseniiii!!! :)))
W "tri miga" się zapisuję i lecę w świat rozgłaszać Twoje Candy! :)))

Ksenia pisze...

No ba ;)

Kasia pisze...

zapisuję się i ja :)
kasia.gl.87[at]gmail.com

Agnieszka pisze...

szczęścia brak w losowaniach mam, ale pożyję sobie nadzieją do 16.kwietnia...

Cytherea Bijoux pisze...

Chętnie bym sobie przygarnęła twoją biżuterię.

Rosa Negra pisze...

I ja się dopisuję bo wisior cuuuuuuuudny :)
rosa_negra@poczta.fm

Agnes pisze...

to i ja stanę w wężyku za tą ślicznością... info u siebie również zamieszczę;)

ajedrusinska@gmail.com

Hania pisze...

TO i ja sie zglaszam:) Info zamieszczam tu:
http://tygrysieoko.blogspot.com/
A tu kontakt ze mna:
mamahania2@gazeta.pl

Roxi hand made pisze...

Takiej okazji nie mogę przegapić :) Twoja biżuteria jest cudowna! pikusiarka@o2.pl

Roxi hand made pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
KosimkArt pisze...

Boski ten pazur więc nie przepuszczę okazji :)
ściski

bkosim@wp.pl

Wiedzma60 pisze...

Ja też sie ustawiam i pozyje sobie nadzieją do 16 kwietnia-)))
Wiedzma60@gmail.com

SweetCandyDreams pisze...

info na blogu juz jest :)
Uwielbiam Twoje organiczne wisiory
j.koptynska@o2.pl

Tuome pisze...

Takiej okazji nie można przegapić :) info na blogu już jest.
Pozdrawiam

tuome@wp.pl

sylwia płaczek pisze...

pozdrawiam
i u siebie ślad zostawiam

Koraliki Beaty pisze...

ooo takiej zabawy u mojej mistrzyni AC to ja przegapic nie moge. nie wierze,ze sie uda bo jeszcze zadnego candy nigdy nie wygralam ale bym zalowala chyba do konca zycia,ze Kseni dziela nie sprobowalam zdobyc.

Kurcze kus baba na dziada kus kus... a nuz sie uda. marze o tym i pozostaje jak zawsze w wielkim podziwianiu :)pozdrawiam

monho pisze...

Jak mogłabym się nie dopisać?!
Ustawiam się w kolejce grzecznie :-)
monho@neostrada.pl
a info o candy tu:
http://monho.multiply.com/journal/item/69/Candy_u_Kseni

Nurrgula pisze...

CANDY-duję i ja! :) nurrgula@gmail.com

Kamino pisze...

Pazurki ostrzę na pazura ;) a to ci gratka! Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam.
kamino70@gmail.com

asjah pisze...

grzech się nie zgłosić po to cudo ;-)
asja.arachne@gmail.com

Lacrima pisze...

Aż mi dech zaparło jakie cudo!!!
marzena@police.pl
Pozdrawiam Lacrima

yaollinka pisze...

Przepiękny wisior i chętnie o niego "powalczę" :D.

Info na blogu już zamieściłam -> yaollinka.blogspot.com

@ -> yaollinka.gmail.com

Pozdrawiam :)

Bernadetta pisze...

Jak zawsze Twoja praca jest SUPER!!!! i z chęcią zapiszę się na Candy bo mam już kilka prac i świetnie wiem jakie są cudne

Bernadetta pisze...

no i maila zapomniełam :( bernadetta71@tlen.pl

AiraArt pisze...

Wow! Mieć tak raz szczęście i takie cudo wylosować! Tak tu sobie zawsze na zdjęciach podziwiam ale żeby tak móc dotknąć, na szyje założyć...się rozmarzyłam...ach... :) www.airaart.blogspot.com
kaczor_74@tlen.pl

Magda pisze...

Dla mnie to mega sztuka, taka misterna robota. Cos oryginalnego!
Sama bawie się w fimo, ale twoje dzieła to wysokie loty:)
Respect:))

meluzyna5@wp.pl

dorbry pisze...

Rewelacyjny wisior. Stanę w kolejce i ja. Pozdrawiam

szkodniczki@wp.pl

agus2003 pisze...

Moze tym razem mi się uda:))
http://robotkowetoiowo.blogspot.com/
agus2003@interia.eu

Middia pisze...

Z przyjemnością się zapisuję :o)
blog@middia.net
http://cro-tat.blogspot.com/

woalka pisze...

Podobno czasami marzenia się spełniają, więc spróbuję szczęściu pomóc...
alicja.wolskainteria.pl

Kasia Kaniewska pisze...

No oczywiście, że się zapisuję i ja :)
Info zaraz będzie na blogu:
http://blog.kaniewska.pl/

loquacee pisze...

Prześliczny wisior, żal byłoby nie spróbować szczęścia :) Mój mail loquacee@gmail.com i adres bloga http://sadowska.blox.pl

Anonimowy pisze...

Takiego cuda nie można ominąć.
Basia M.
basiunia23@wp.pl

Aurelia pisze...

Przepiękny klejnot...
A do 16, zapewne będzie tu parę tysięcy... chętnych:)
aurelia77@op.pl
Gorąco pozdrawiam:)

ullaczn pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ullaczn pisze...

Przepiekny wisior!!Sprobuje szczescia i ja :)

Wczesniejszy post skasowany bo przeoczylam ze trzeba dopisac adres email..oto on ullaczn@yahoo.de

Pozdrawiam serdecznie :)

arctia pisze...

i ja spróbuję szczęścia :)

ostra.ami@vp.pl

arsarnem pisze...

przepiękny wisior, ja również się pokuszę:)
arsarnem@gmail.com

Skandynawska_Indianka pisze...

Niesamowite!Muszę powalczyć o Twojego cukierasa,bo naprawdę warto!!!;) Pozdrawiam;)
skandynawska.indianka@gmail.com

Ada pisze...

Dzień Dobry

Wpisuje się Ada,która po zawieszkę chętnie wpada.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

justysias7000 pisze...

Śliczności!, ja też się zapiszę ;)

barashka pisze...

Ja też wprawdzie nie mam szczęścia w losowaniach, ale może akurat teraz się uda ... Pozdrawiam serdecznie!
http://fascynacjetylkomoje.blogspot.com/

barashka@o2.pl

ew pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ew pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ew pisze...

Może za trzecim razem będzie dobrze ;) Ustawiam się z wieeeelką nadzieją w kolejce :D elkat1212@gmail.com

Ludożerna pisze...

piękny, zapisuję się.

panna.magdalena@vp.pl

Ataboh pisze...

Zaglądałam tutaj już wtedy gdy nie miałam bloga, zapisuję sie z największą przyjemnością... może mi się uda
ataboh@wp.pl

spatium pisze...

Bloga niestety nie mam :( Ale że fanką Twoich prac jestem więc zgłaszam się do konkursu :) Fajna zabawa z okazji zbliżającej się wielkimi krokami wiosny.

s.salamacha@gmail.com

Anonimowy pisze...

To i ja ustawię się w kolejkę
Bloga nie mam... ale maila podam :)
edyta@novita.com.pl

Pozdrawiam

Ines pisze...

ooo kochana takiego rarytasu nie wolno zignorować:D ustawiam się ... L_I_B@op.pl

Edzia pisze...

zapisuję się koniecznie:) edzia-goodies@wp.pl i pozdrawiam z edzia-goodies:)

Małgosia pisze...

Ja też chcę! Świetny jest! Zapraszam na moje candy :)

ROMA pisze...

Nie sposób przejść obojętnie - biżu obłędna jest! Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Dana Solmilar pisze...

Ależ piękny!
Zapisuję się! Pozdrawiam:)

Zapraszam do mnie na słodkości:)

http://szufladadany.blogspot.com/
szufladadany@wp.pl

koralinaart pisze...

i ja się zapisuje na te cudowności :)

jnnskowron@gmail.com

ARTYSTKA26 pisze...

CUDOWNY WISIOR- OCZYWIŚCIE SPRÓBUJE SZCZĘŚCIA:)

ARTYSTKA26@poczta.fm

Sydonia pisze...

Cudeńko!!!
Już kiedyś podglądałam owe różne śliczności na Digu, świetnie, że tu trafiłam.
Info umieszczę na moim drugim blogu z rękodziałem:
http://nordberd-moonat.blogspot.com/2011/03/candy-moonatowe.html

Sydonia pisze...

a... jeszcze moonat@wp.pl
Oj, śpiąca jestem:DDD

Wiewióra pisze...

Cudowne rzeczy tworzysz :) ustawiam się w kolejce podziwiając to co robisz, jestem zafascynowana nową jak dla mnie techniką. Pozdrawiam.
celosia2@o2.pl

Anonimowy pisze...

Twoje ręce tworzą cuda !! Dopisuję się !

mada-7@o2.pl

Mojmira pisze...

Zgłaszam się do zabawy! Informacja już na blogu. A mail do mnie: mojmiraa@gmail.com

Pozdrawiam.

Mojmira

Zuza pisze...

Twoje prace, Kochana, śnią mi się po nocach! Jakże mogłabym się nie zgłosić ;-))))))

MAGARO-art pisze...

To ,co robisz robi na mnie ogromne wrażenie
Staję zatem w tej długiej kolejeczce i grzecznie czekam :-)

el pisze...

o, lalala..nie mam nigdy szczęścia w losowaniu, ale co mi tam!! nie przegapie takiej cudnej okazji!

Harapati pisze...

Piękne. Nie pozostaje mi nic innego niż liczyć na szczęście i zapisywać się. Pozdrawiam!

jola_zola pisze...

ale cudowny przedmioot, zapisuję sie z przyjemnością:)
jola_kozicz@o2.pl
pozdrawiam:)

nannala pisze...

mmm.. piękności !
idę powiesić info u siebie!

alina04 pisze...

Ja także się zapisuję:) Pozdrawiam!!!

ashya pisze...

piękny! Spróbuję szczęścia:)

www.joanna-strawa.blogspot.com
joanna.strawa@gmail.com

siostrostwór pisze...

To i ja się zapiszę, bo przecudnej urody wisior chcesz oddać :)
laobeth@wp.pl

gocha pisze...

O matulu, jaki cudny! A tyle chętnych :( Może się uda?
mal.prz@gmail.com

jawora pisze...

cudo,zapisuję się na nadzieję.
Po prostu zwala z nóg.
mój blog i informacja o candy:
jawora.blog.onet.pl
email:jawora@autograf.pl
Pozdrawiam.

Selennea pisze...

Trafiłam tu przez czysty przypadek, ale Twoje prace są olśniewające, masz talent :)
Nie mogłabym więc przejść obojętnie obok takiego cudnego wisiora - piękny jest.

Grzecznie staję w kolejce.

specyficzna7@gmail.com to mój adres, a informacja o Twoim candy z pięknym wisiorem jest na lewym pasku bocznym według dat.

Pozdrawiam gorąco, Selennea

Plastusia pisze...

Zapisuję się. Mój mail jt_stec@wp.pl

ZMIERZCH LUNY pisze...

Też zapisuję sie na to śliczne candy
magr1@tlen.pl

Ewka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ewka pisze...

Zapomniałam dodać e-mail - ewkato@o2.pl

A wisior piękny! Bardzo bardzo bardzo chciałabym, by zdobił właśnie moją szyję :)

MonDu pisze...

ustawiam się w kolejce i zapraszam na Candy do mnie:
http://mondu-robotkowanie.blogspot.com/2011/03/candy-urodzinowe.html

mój e-mail: mondu@op.pl

Shenny pisze...

Zapisuję się! :)

e-mail: isztarv at o2 dot pl

(at to małpka, dot to kropka. tak, antyspamowo, mam nadzieję ze nie masz nic przeciwko ;))

boniusia pisze...

może po tym pechu biżutkowym uda mi się być szczęśliwą właścielka tego wisiora... byłoby cudownie... choc wiem ze to marzenia scietej glowy

moj mail: boniusia@gmail.com

Kasia Sobieszczyk pisze...

No ja jestem zachwycona Twoimi pracami więc staję w długiej kolejce :).

Lilnut pisze...

dopisuję się :) śliczny wisior :)

Lilnut pisze...

ha, ja tez zapomniałam o emailu:
już się poprawiam:)
lilnut116@gmail.com

Anonimowy pisze...

ustawiam się w kolejce po to cudo! (kasia_puchatkowa@o2.pl)

anya.es pisze...

Kseniu,DEBIL- czyt : ja!- nie zostawił adresu email'owego(warunek żeby o
"Twego wisora" - jakkolwiek to brzmi... walczyć!!!)
zatem zostawiam...emilię
anya.es@op.pl

Noelka pisze...

To ja też się pisze na to cudo. Jest przepiękny
elzbieta_nowicka@o2.pl

skimmia pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce po ten cudny wisior :-)
arizona5@op.pl

dagala pisze...

śliczne te twoje wisiory. piękne te okrągłe ale i pazurowi nic nie brakuje. ustawię się! a co!;);)

aga pisze...

Oj, to powodzenie by się przydało :-)
pozdrowienia
aga
swc@onet.pl
http://skrawkiwolnegoczasu.blogspot.com/

Marzena pisze...

Kseniu,uwielbiam Twoje małe dzieła,więc nie odmówię sobie :)
mika1971@wp.pl

Biżuternik pisze...

Pani Kseniu zachwycające rzeczy Pani tworzy może i mi w końcu szczęście dopisze:)
bizuternik@gmail.com

mała-manufaktura pisze...

Coś pięknego! zapisuję się! :)
malamanufaktura@o2.pl

Anonimowy pisze...

wisiory superowe!!! już nie mogę się doczekać jak zanurzę się w twój blog ;-) mmm a ten Chłopiec i serce na dłoni – marzenie! Ja tez ustawiam się w candy kolejce, a co! lubiebiel@onet.pl Pozdrawiam

Lilang pisze...

Nice gift!
lilang@citromail.hu
http://lilangkrea.blogspot.com/

agak pisze...

Piękny wisior. Ustawiam się w kolejce - może mi szczęście dopisze :-)
Pozdrawiam
agak
mikimat2@wp.pl

Kalisz made pisze...

Spróbuję i ja :)
http://kaliszmade.blogspot.com/
ka-jo7atwp.pl

monroma pisze...

WoW, ale cudo!
To się nastoję w kolejce, ale warto!!!! Ustawiam się grzecznie :)
monroma1@wp.pl

MozAnna pisze...

It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

Kathinna pisze...

Piękny pazur, z chęcią przygarnę!
kasiax3 małpa gazeta.pl

Pozdrawiam z Wyplatanych Opowieści :)

Ana pisze...

Zapisuję się bardzo chętnie
http://sztukaikunszt.blogspot.com/
anna.grabowska.1@wp.pl

Karmazynowy Kamyk pisze...

Nie wiem jak to możliwe, że mnie tu jeszcze nie ma... ALe już błąd swój naprawiam i się zapisuję :-)

DecoMiałczyk pisze...

dlaczego dopiero teraz tu trafiłam????? no cudny ten wisior.
mój blog: decu-miauczyk.blogspot.com

i zapraszam na moje candy :)

TitoGallery pisze...

ależ on cudowny!!! a , że nigdy styczności nie miałam z pracami w tej technice ustawiam sie w kolejce :) może przy odrobinie szczęścia zobacze takie cudo na żywo :) augustyniaki@wp.pl
pozdrawiam i szczęścia Wszystkim życzę, jednej osobie na pewno :) ;)

Anonimowy pisze...

Jak zwykle cudo!!! Szczęścia w losowaniach nigdy nie miałam, ale nadzieja matką głupich :)
mjer@poczta.onet.pl

Anna Maria pisze...

Cudny wisior. Podziwiam umiejętności. To i ja ustawię się do kolejki.
amluk@poczta.wp.pl

Anonimowy pisze...

Zaje....fajny wisior :0
Ustawiam się w kolejkę :)
zlosnica13@onet.eu

vivi22 pisze...

a ja spytam - czy wisior coś przedstawia? :)

Gala Jewelry pisze...

Z wielką przyjemnością i nadzieją się ustawiam :)http://mojehandmade.blogspot.com/
mgszka@gmail.com

alena_ pisze...

Wonderful candy)))http://mira-l.blogspot.com/
mir_@bk.ru

Katarzyna pisze...

Cudo!
Zapisuję się do kolejki moje.prace@o2.pl

Pozdrawiam serdecznie

Naila pisze...

Candy rozgłoszone :) Zgłaszam się, może wisior będzie mój? Oby :)

dika pisze...

Dołączam się do zabawy ;)
Mój e-mail adzika1989@gmail.com
Zapraszam również do mnie ;) http://piccolos-jewelery-art.blogspot.com/

Dwa Słońca pisze...

Licząc na extra, super za...biste szczęście, pełna optymizmu z uśmiechem od ucha do ucha, ustawiam się po Pazurka:)

Izzie pisze...

Przepiękny wisior!

ita01 pisze...

Zazdroszczę talentu! Oczywiście również się zapisuję! Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

marzenie
seti85@wp.pl

Polly pisze...

w takim razie ja się też zapiszę i spróbuję szczęścia i będę propagować :)

aniolowa@gmail.com

Pozdrawiam

Kruszyna pisze...

po takie cudeńko to ja też ustawiam się w kolejce! pozdrawiam
kruszyna_35@wp.pl

Craft Maga pisze...

Dołączam do zabawy. Piękny pazur!
Pozdrawiam.
http://craft-maga.blogspot.com
craft.maga@gmail.com

bergamasco pisze...

ustawiam sie w kolejce po to cudo!!!

elka_b@op.pl

KasiaJewellery pisze...

cudeńko , grzechem byłoby się nie zgłosić ... :-)
info o zabawie na
www.kasiajewellery.blog.interia.pl
e-mail: tarnowskakatarzyna@interia.pl

nami pisze...

Kolejka długa, ale warto stanąć:)
nami144(malpa)gmail.com

Anonimowy pisze...

Przepiękny jest! Kto by nie chciał :) Również ustawiam się w kolejce.
A tak nawiasem mówiąc to podziwiam Twoje zdolności...
Pozdrawiam serdecznie
liv.mk@op.pl

kamarek pisze...

Nie mozna przejsc obojetnie obok takiego candy. kamarekscrap@wp.pl Zapraszam na moje candy

Meduska pisze...

Cześć, "Pazurek" interesujący jest, a ja nigdy nic nie wygrałam, więc może tym razem ;)
Pozdrawiam
meduska@o2.pl

FairyWitch pisze...

Ustawiam się po to cudo ^^

toudee@interia.pl

pracownia-filcer pisze...

No jakże ominąć taką okazję! Szanse niewielkie, ale.... Oczywiście próbuję. Pozdrawiam:)
kord4@op.pl

Anonimowy pisze...

pokornie się zapisuje do tego cuda

zitto_0@vp.pl

Asia pisze...

Wisior jest cudny:))))))))))))i marzy mi sie wygrana



kija4@gazeta.pl

KAJJ pisze...

Byłoby grzechem się nie przyłączyć do radosnych życzeń urodzinowych, zatem niech się darzy przez następny roczek pozdrawiam :))
Kaśka

Anonimowy pisze...

Czemu by nie spróbować :)
Koteczunieczek@interia.pl

Zarazjuka Natali pisze...

Mam nadzieję, że będzie na szczęście!

http://zarazjuka.blogspot.com/

zarazjuka@yandex.ru

Oh.banty pisze...

134! To musi być szczęśliwy numer. Z chęcią wezmę udział w zabawie www.ohbanty.blogspot.com Pozdrawiam

Licho_Nie_Spi pisze...

Dawno tu nic nie napisałam- życie...ale tych cudowności nie mogłam przepuścić. Zapisuję się do ogonka
Pozdrawiam!

Limonka pisze...

Piękny:-) Wspaniała biżuteria - podziwiam ją z resztą od dawna. A jakby się udało byłoby super:-D
Pozdrawiam Monika
wasik-m@wp.pl

Ksantypa pisze...

Witaj Imienniczko.Bloga nie zaposiadam i trafiłam tu z innego,którego czytuję od ho,ho. Wisior jest piękny - powalczę. ksenia.w69@op.pl

Jewellery by alex pisze...

zgłaszam się :) tabaluu@wp.pl

Katakliptiko pisze...

Оооо,какая красота!Может быть,повезет!
nfnmzyf_65@mail.ru

Moodelon pisze...

zapisuję się :)
juli1995@wp.pl
www.moodelon.blogspot.com

Britta pisze...

Straszny tłok,mam nadzieję,ze do pazuroczynów nie dojdzie;)pozdrawiam!
lillyrose.britta@gmail.com

Kinga pisze...

Nie mogłam znaleźć końca ogonka - ustawiam się grzecznie i czekam cierpliwie :-)
kindra@poczta.neostrada.pl

3milqa pisze...

zgłaszam się

emilka_gryca@o2.pl

Silverka pisze...

No pięknie ;D 143 osoby przede mną :D
I tak się ustawię bo wisior cudny!
Pozdrawiam :*
kasiak83@go2.pl

ABRA_ABRA pisze...

I ja się ustawiam :)
abra_abra@wp.pl

Anonimowy pisze...

to i ja stanę w kolejce:)
peldano-mio@o2.pl

niw@ pisze...

O rajciu ! co za CUDEŃKO! :)
Jak tu nie spróbować szczęścia ? Staję więc w kolejce, choć dłuuuga ...
Ale spróbować warto :)
Umieszczam info na moim blogu tu:
http://szydelkoszmatka.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie !!!
niwa5@op.pl

FABART pisze...

Ja też bym chciała być obwieszona taka biżuterią z pazurem! fabart@o2.pl

karka00 pisze...

zgłaszam się do zabawy, wisiorek jest super!
karkakg@gmail.com

AtorodArt pisze...

Nie darowała bym sobie gdybym przegapiła :) a nóż widelec mi się w końcu poszczęści :)
atorod-art@gazeta.pl

Agnieszka pisze...

Zgłaszm się i ja :)

Karolka pisze...

nie mogłabym się nie zgłosić ;)
krat.bizuteryjnie@gmail.com

Annalice pisze...

No to i ja się jeszcze dopisuję, piękne rzeczy robisz naprawdę :)

Anonimowy pisze...

dopisuję się do tej zabawy.drotanes@wp.pl

kaska-1970 pisze...

Niezły ten pazur. Chcę takiego. Poproszę. Mój mail kaska-c@o2.pl

AliceKiss pisze...

Bardzo lubię swoją propozycję!
Piękne rzeczy robisz.
Dodaj mnie do pretendentów do wygrania.
http://intheorderofthings.blogspot.com/

МамаФиалка pisze...

Какая красота! я тоже хочу участвовать
http://iakoma.blogspot.com/

Justyna (Sarmatix) pisze...

Ooo! Wracam z urlopu, a tu taka gratka ;-) Uwielbiam Twoją biżuterię więc staję grzecznie w kolejce :-)
Pozdrawiam serdecznie
ustinika.blogspot.com
ju_z@wp.pl

Sylwka35 pisze...

tyle chętnych, ale i ja spróbuję szczęścia :-)

s.laskowska70@gmail.com

Desire pisze...

Piękny wisior. Nie mam jeszcze nic w technice AC więc byłabym prze szczęśliwa gdybym została wylosowana.
Mój blog http://desire-art.blogspot.com/
i adres: desire-art@wp.pl

ARIZOONA pisze...

Nie może mnie tu zabraknąć skoro losowanie odbędzie się w moje urodziny :D

Pozdrawiam
Ania
e-mail:arizoona@interia.pl
http://arizoona-hobby.blogspot.com/

AgnieszkaMD pisze...

Ja też się oczywiście zapisuję :).

a.m.math@poczta.fm

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

kurcze, ależ późno się dowiedziałam o tym cudzie :)

zapisuję się i ja - cicha wielbicielka Twoich Cudeniek!

- Enid

enid85.blogowy.adres@gmail.com

wkrótce mam urodziny :) może a nóż -widelec :D

pozdrawiam wiosennie!

Julia pisze...

No i jestem;)choć nadal pozostaję pod wrażeniem tego,co przed chwilą zobaczyłam;)
julka.julia1985@gmail.com

Bilq pisze...

Przepiękny wisiorek, zgłaszam się i próbuję szczęścia;)
balkis@tlen.pl

Елена pisze...

Ксения, у вас все такое красивое, стильное и конфетка очень заманчивая. Не знаю, принимает ли участе в розыгрыше Украина, но я запишусь, а вы сами решите.
http://yestar7.blogspot.com/

esophie pisze...

Wisior przewspaniały, zapisuję się i czekam niecierpliwie na wyniki :-)
http://eesophie.blogspot.com

barbaratoja pisze...

piękna biżuteria skusi każdą kobietę;-)
Mnie skusiła!
b.piasecka@op.pl

gagipa pisze...

gagipa@gazeta.pl
www.bizugagipy.blox.pl
piękny wisior, może szczęście mi dopisze. Pozdrawiam

Ewa pisze...

Szczęka opada mi z wrażenia za każdym razem, kiedy do Ciebie zaglądam :]
W takim "ogonku" szanse mam minimalne, ale co mi tam - wygram czy nie - liczy się super zabawa :))))) Pozdrawiam
steewa.p@gmail.com

Rysa pisze...

I ja sie dopisuje do losowania...
http://wytworki.blogspot.com/
puma_ic@poczta.onet.pl

GaalE pisze...

Ja też się zgłaszam...
pozdrawiam GaalE
http://gaale-mojagaalerija.blogspot.com/

doro pisze...

Jak zwykle piękny egzemplarz! Gratuluję pomysłów i talentu oraz cierpliwości do tych wszystkim komentatorow ;D

zaraz wrzucę info o candy na mojego bloga, pozdrawiam - Doro
http://wstarymsadzie.blogspot.com/

info@wstarymsadzie.pl

izka z gipsowym butkiem pisze...

ładna cholerka !
a jest jakaś taryfa ulgowa dla niepełnosprawnych nożnie ; ?
pozdrawiam izka z gipsowym butkiem

izabell-m@wp.pl

zetk@ pisze...

Zapisuję się na to cacko !

rozgwiazdunia@wp.pl pisze...

Zapisuję się
Pozdrawiam, Kasia

Niwka pisze...

Dołączam do zabawy z miłą chęcią i marzę o szczęściu w losowaniu:-) Pozdrawiam Kseniu!

Mój mail: modzelewskiej@gmail.com

Anonimowy pisze...

Hej!
Kolejka długa ale wisiorek grzechu warty (inne Twoje dzieła również są piękne :) więc ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście w losowaniu. Bloga nie mam a mój adres mailowy to: magdaikaja@op.pl
Pozdrawiam serdecznie - Magda :)

Katakliptiko pisze...

Ксения,если примите Россию для участия в розыгрыше,то буду рада!)))
http://katakliptiko.blogspot.com/

darias pisze...

I chętnie się zapiszę po taki wspaniały wisior.

kubusiowoinietylko.gmail.com

Anonimowy pisze...

Śliczne śliczności rozdajesz więc nie czekam.
dzg@poczta.fm
Pozdrawiam

Jeanette pisze...

i ja się zapisuje na ten superowy wisior :) Pozdrawiam
http://wwwmemyselfmyart.blogspot.com/
zaneta173@op.pl

inka pisze...

trafiłam od Bernadki...i oczywiście się wpisuję:)
wisior przepiękny, zresztą, nie tylko on.
mój adres to orangewhatever@gazeta.pl
pozdrowienia:)

Jolanta pisze...

A ja trafiłam po nitce od Paulinki ( Inki) . Chociaż nie wygram, to się zapiszę. Może się odmieni.... Wisior piękny, więc może warto mieć nadzieję. Pozdrawiam! Jola jolge@interia.pl

rocktechnika pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Wilczex pisze...

Ale cudo!!!! Nie moge przegapić takiej okazji!

http://wilczejagody.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Zgłaszam chęć udziału w losowaniu :)

agusia.1993@wp.pl

zainspirowana pisze...

może mi się uda... tak bardzo chciałabym, żeby mi się udało...

Lili pisze...

dziekuję za możliwość wzięcia udziały w zabawie:)
lili2006@gazeta.pl

~Demismo pisze...

Zgłaszam się!!! morelka15@onet.pl

ladyinfantille pisze...

zgłaszam się :)

Agata pisze...

Pienkny i wyjontkowy ;-)
A poza tym przydaloby mi sie troche pazura, bom we wczesnowiosennej depresji (a tak w ciula nas robi ta wiosna...)
agatta.karpowicz@gmail.com

Anonimowy pisze...

Cos chyba zle kliknelam w powyzszym komentowaniu, bo mam B, a nie mam bloga przeciez. Moze pora zalozyc?..

magdamagda pisze...

Ale super! I jeszcze moje ulubione kamyczki.. Chciałabym mieć szczęście:) Spróbuję i ustawię się w kolejce.
maggdaja@gazeta.pl

Z pasją pisze...

Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

MAGDA pisze...

O jej normalnie patrzę i patrzę i rozpływam się nad tym wisiorem... bardzo mi się marzy:) pozdrawiam!
magmar-art.blogspot.com
magmar.art@gmail.com

Biżuteria Artystyczna pisze...

Staję w kolejce :) bizuteriaartystyczna@gazeta.pl

ewuva pisze...

cudna, ustawiam się w kolejce,
http://ewuva.blogspot.com/

Szara pisze...

Chętnie zgłaszam swój udział w Twoim candy i zapraszam również na candy do mnie :)

mail: szara.kinia@gmail.com

Katta pisze...

Wiocha straszna, że tak w ostatniej chili się tu wpisuję ;) Ale po prostu nie wiedziałam! A takiej okazji poszerzenia kolekcji sreberek nikt się nie oprze. Tak więc zgłaszam się i ja - czyli Katta :)
pracownia_artystyczna_katta@interia.pl

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 207   Nowsze› Najnowsze»