czwartek, 3 lutego 2011

Malutka Lu w kolorach chabrowych- takich kolorów jeszcze nie miała :)

Lu w niebieskościach na zamówienie :) Pokazuję, bo w takich kolorach jeszcze się nie ujawniała :) Napis na życzenie, bardzo fajny, bo króciutki,  można ładnie literki ukształtować. Dla ciekawskich - napis jest poprawny, tylko może jest to forma nie tak często stosowana i nie jest tak znana... jeśli macie wątpliwości to proponuję googlowanie :) Piszę, bo już zwracano mi uwagę, czy to aby poprawnie ;)





7 komentarzy:

Tuome pisze...

śliczna, jak zwykle :P

Proszę, zajrzyj do mnie (http://tuometar.blogspot.com), czeka tam na Ciebie niespodzianka :) pozdrawiam gorąco :)

Ewelina pisze...

Jestem zauroczona już widzę wisiorek dla córeczki jaki piękny będzie .Dobrze ,że tu trafiłam.Pozdrawiam Ewelina

Ines pisze...

pięknie jej w niebieskościach:D

Kasia pisze...

niebieski to piękny kolor i ładnie wyszło

Koraliki Beaty pisze...

Jak zawsze piękna praca. A w Twoich Lu jestem zakochana :) a napisa jak najbardziej poprawny- ktos sie nie zna ;P

eve-jank pisze...

cudo

el pisze...

podziwiam.