poniedziałek, 14 lutego 2011

Maluszki różne i sposób na kawę... a jak Wy pijecie kawkę?






Ostatnio widziałam dużo fotek, jak dziewczyny sobie kawusię piją, postanowiłam i moją kawę obfocić, tak dla "jaj" bo czemu nie pokazać tak osobistego ceremoniału hehehe :) Robię nadal wiele drobiazgów na zamówienie, więc nic odkrywczego, ale i tak staram się, żeby każdy inny był... z jednym miałam przygodę niemiłą, ale różnie to bywa, czasami musi się coś przytrafić :) rozpisywać się nie będę,  chętnie natomiast zobaczę Wasze kawy i ulubione kubki :) Ja ostatnio z filiżanki zapijam :)

13 komentarzy:

Ines pisze...

cudne drobiazgi a kawę pijam w kubku romantycznie zwanym nocnikiem:D

zainspirowana pisze...

dziś właśnie dostałam dzbanuszek dokladnie w taki sam wzór jak Twoja filiżanka.

kawę pijam z wiaderka niemal, taki ogromny kubek!

Ludożerna pisze...

a ja piję czasem kawkę, kiedy to mama zrobi to i ja się załapię na kilka łyczków ;)

Bo pisze...

cala mase kubasow mam
wlasnie nowy kawowy wyparl ten stary

jedynie filizanki herbacianej nigdy sie nie dorobilam
a marzy mi sie taka starenka z piekna lyzeczka

a tak przy okazji zagladnij na
http://kubekczyfilizanka.blox.pl/html
tam ludzie pokazuja swoje kubki :)

siostrostwór pisze...

kawa.. z bitą śmietanką.. ja na diecie, więc czarna, w kubku nescafe :P

a drobiazgi Twoje jak zawsze urocze :)

ew pisze...

Sreberka jak zwykle urocze :)
A kawa... hmmm nieistotne z czego (byle nie ze szklanki!!!) ale ostatnio z czekoladą! Mniammmm

Kasia pisze...

słodkie maluszki czynisz :)
a kawy jako takiej nie pijam, czasem jakieś cappuccino, zdecydowanie wolę kraść kawowe buziaki od mojego chłopaka niż sączyć własną kawę, ot taka ze mnie przylepa :)

SweetCandyDreams pisze...

jaka burżuazyjna kawa ;)

calicja pisze...

Dziewczyno - genialne to Twoje prace - wszystko mi sie podoba, a uwierz, ze to nie łatwe!!!!
A kawa - jedna dziennie ale dobra, z expresu w filiżance wygrzebanej na arabskim bazarze.
pozdrawiam
calicja

Lilnut pisze...

ostatnia Panieneczka najśliczniejsza, i fajnie ten rzemyk wygląda:)

monroma pisze...

Kawa mała i mocna, z odrobiną cukru i mleka :) Czasem z nutą cynamonową...kardamonową...z bitą śmietaną i sypką czekoladą. Z porcelanowej filiżanki. Koniecznie z ekspresu :)

babcia marynia pisze...

Kseniu,śliczne są te Twoje wyroby.Mój Syn jest jubilerem,ale zawsze wracam wspomnieniami jakie cudeńka robił w srebrze. Ciepło pozdrawiam.

ZMIERZCH LUNY pisze...

Piekne cacko, wyglada jak elf i księzyc czyli wszystko co lubie.