czwartek, 30 grudnia 2010

Pokusa ; ) czyli jednak jakaś praca jeszcze w tym roku powstała ;)

Bo jak tu patrzeć, jak wszystko leży... leży srebro, leży szkło, leży żywica... obiecałam sobie, że nic już w tym roku robić nie będę- ale to silniejsze ode mnie :) Oto owoc mojej pracy i Lukrecja z głową w chmurach. Dość wyjątkowa dla mnie, bo to moja pierwsza praca ze szkłem dichroicznym :)

Pięknie dziękuję za życzenia Świąteczne wszystkim!


W nowym roku życzę wiele Magii, wiary w siebie i własne siły, oraz zdrowia, bo bez tego nic nie może być tak jak należy :) Ściskam !

10 komentarzy:

Licho_Nie_Spi pisze...

Szkło jak tafla wody...Bardzo piękny wisior! Ja bym się pewnie bała o szkło, ale ono przecież topi się w wyższej temp...
A w nowym roku wszystkiego, co najpiękniejsze, a przede wszystkim wielu pięknych pomysłów, by dawać innym szczyptę Magii :)
Pozdrawiam

anya.es pisze...

śliczności!:))) na fejsie już się zachwyciłam bardzo!:)))
Poza ty strasznie się na art sreberko nakręcam między innymi z powodu Twoich uroczych wróżek i "grzybkowych" klimacików... ;)
Serdeczne pozdrówka!:)

butterfly pisze...

Juz sie wystraszylam, ze nic wiecej cudnego, co powstalo z Twoich rak, w tym roku nie zobacze. Pieknie i szkielko bardzo ladnie wyglada. Udanego Sylwestra i szczesliwego Nowego Roku :)

Hannah pisze...

Fantastyczna fantazja:-))). Kseniu wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:-))).

Tuome pisze...

pięęęknee... (tutaj następuje jęk rozpaczy absolutnej oraz walenie głową w biurko połączone z okrzykami "jachcęjachcęjachcę takie cudo" :P)

Zdolność-tworzenia pisze...

Szkło piękne ale twój wisior opowiada baśnie. Dawno nie widziałam czegoś tak oryginalnego.
Wszystkiego dobrego w nowym roku.

Lacrima pisze...

Muszę Ci napisać że wisorek wzbudza powszechną zazdrość:)
Muszę tylko pomysleć nad czymś innym do zawieszenia .
Nowe dzieło zachwycające

Pozdrawiam Lacrima

Bernadetta pisze...

Śliczny , coraz bardziej mnie zaskakujesz swoimi zdolnościami !!

ARTYSTKA26 pisze...

Bardzo ładny wisior- interesujący wzór:) ciekawa jestem jak się robi takie wisiory???pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i na moje candy:
http://kasiulkowetwory.blogspot.com/

merry pisze...

coś niesamowitego!!! ile sobie życzysz za wykonanie takiego cuda na zamówienie? z góry przepraszam jeśli masz tu gdzieć cennik, nie mogę znaleźć...