piątek, 12 listopada 2010

Zamówienie Lacrimowe : ) Czyli kieł 2 i powrót do dzwonkowej formy wisiora, z perełką : )

Takie oto prace powstały, synowi Marzeny spodobał się kieł  u taty, więc zamówiła drugi dla niego. Zamówiła też dla siebie wisior kwiatowy, w którym znaleźć się miała perełka naturalna, pierwszy raz użyłam perły : ) Wyszło super w połączeniu z cyrkoniami rubinowymi, całość bardzo magicznie się prezentuje. 






Mam nadzieję, że Marzenie się prace spodobają, trzymajcie kciuki ; )
Ściskam z ponurych dzisiaj i wietrznych Beskidów : )

14 komentarzy:

Zuza pisze...

dzwoneczek! <333333333333333

Bernadetta pisze...

ten dzwoneczek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Licho_Nie_Spi pisze...

Oj!
Dzwoneczek!

Gosia pisze...

Już zazdroszczę Marzence tego wisiorka:)Piękny jest:)

Lacrima pisze...

Dzwonek jest prześliczny kieł tez mi sie podoba ale mój dzwonek jest piękny:):):)
Całuski Lacrima

Rossali pisze...

Kocham kalie i wszystko, co swoim kształtem je przypomina, dlatego wisior strasznie mi się podoba (nawet jeśli to jest dzwonek :))

Elena Orłowska pisze...

Te dwie ostatnie rzeczy na prawdę są super. Proste i bardzo naturalne.

ew pisze...

Piękny dzwoneczek!

siostrostwór pisze...

nie mogą się nie spodobać :) śliczne są :)

101Milka pisze...

obie prace śliczne ale dzwoneczek absolutnie zachwycający

Justyna (Sarmatix) pisze...

Rzeczywiście magiczne i piękne

KRÓFKAEM pisze...

WYŚMIENITE :)

Gala pisze...

Świetne są... na pewno się spodobają :)

Lilnut pisze...

drugi, faktycznie wyszedł magiczny... jak kielich egzotycznej lilii...