poniedziałek, 15 listopada 2010

Prezenty, wymianki i takie takie ; )

Dzisiaj chciałam Wam pokazać prace trzech bardzo zdolnych i pracowitych osób. Po pierwsze dostałam od mojego Grześka piękną misę, której twórcą jest Arek Szwed- takie coś, o bliżej nieokreślonej formie, w co wpakowałam lawendę ususzoną przez moją Teściową i wygląda tak jak na fotkach- mam własny kawałek Alpejskiej łąki ( tak mi się kojarzy hehe ).

Po drugie cudowne, kolorowe i pozytywne prace Ani Grabowskiej, znanej jako Panorama Le Sage ( Ania ma nową fankę ). Zwariowałam, te rzeczy są cudne, foty tego nie oddają nic a nic.

Po trzecie prace Magdaleny Marszalik, wyraziste, duże, surowe i piękne- pajęczyna pokochała  chusty ;)
Jestem z siebie dumna, że chciało mi się zrobić te fotki :) Bo sobie tak zawsze obiecuję a nigdy się nie składa;)

LUDZI Z DIGARTOWYM KONTEM ZACHĘCAM DO GŁOSOWANIA I OCENIANIA MOJEJ STEFANII : )

Dziękuję !











3 komentarze:

AiraArt pisze...

Piękne rzeczy! A Ania jest mega zdolna! Poza tym melduję, że zagłosowane! :D

Anonimowy pisze...

wazon jest naprawdę piękny-to "fragmentaliczne" szkliwienie-cudo
Alicja

Anonimowy pisze...

fragmentaryczne oczywiście