niedziela, 21 listopada 2010

Lu ponad miastem :) Słowo na niedzielę ;)

Dzisiaj mam dla Was kontynuację motywu Mojej Lukrecji i gwiazd :) Lu ponad głowami hehe. Ładna niedziela jest wyborcza, to będzie chyba duża frekwencja- choć mnie to jakoś ni ziębi ni grzeje, jestem totalnie apolityczną osobą :) Piję sobie kawkę z nadzieją, że i ta Lu Wam moi drodzy do gustu przypadnie.

Wciąż zachęcam do głosowania i oceniania mojej pracy na digarcie w konkursie converse :)
http://www.digart.pl/praca/5910013/Kocie_sprawy_i_Stefa_.html  To nie jest głosowanie wyborcze haha :)
Pozdrawiam odwiedzających!





14 komentarzy:

Bernadetta pisze...

no i mnie zabiłaś . WIESZ O TYM !!!!!!!!!!!!!!!????????? nic nie napiszę bo co bym nie napisała nie odda tego co czuję .

ew pisze...

Baśń! Twoje wisiory są osobnymi historiami - można do nich dopisać teksty, są tak niesamowite :)

Middia pisze...

Znów coś jakby dla mnie zrobione ;o)

butterfly pisze...

Tak piekne, ze az brak slow, Twoje zdolnosci sa nieziemskie :)

Kasia pisze...

Lubię Lu, taka bajkowa

KRÓFKAEM pisze...

Głosowałam, więcej już nie można :) a szkoda. Pięknie podziwiając Twój artcleyowy świat pozdrawiam.

Tuome pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Tuome pisze...

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!
(wyje do ksieżyca z rozpaczy)
co jeden to piękniejszy :)

KosimkArt pisze...

Cudowny!!! i każdy następny też będzie...
Niesamowity masz talent Kseniu!
I super, że się za srebro wzięłaś...

Lilnut pisze...

wszystkie śliczne...
wszystkie! prześliczne...

Hannah pisze...

Uwielbiam bajkowe klimaty:-)).

Lacrima pisze...

Obłedne prace:)

iwjardim pisze...

Piękne , jestem tutaj pierwszy raz i jestem zachwycona , czy moglabyś mi podać jaki byłby koszt takiego wisiora ?

Pysiula pisze...

Jest przepiękny, magiczny, absolutnie fantastyczny... ach napatrzeć się nie mogę, co jeden to piękniejszy.