czwartek, 4 listopada 2010

Koty i kotecki ; )


Wiem, że zaglądają tu fanki moich kotów w srebrze, przeglądając moje prace dzisiaj, zauważyłam, że są dwa koty, które prezentowane nie były. Początkowo koty miały być kolczykami, ale art clay zrobił mi psikusa i nie udało się... świetnie natomiast nadały się one na dwa kocie wisiory, stąd ich dość mocne podobieństwo : )  Oba mają już od dawna swoje właścicielki. Kotki mimo podobieństwa dość mocno różnią się umaszczeniem ; )

Kochani! Chciałam poinformować, że wyjeżdżam jutro i wracam w poniedziałek, więc z góry przepraszam, jeśli ktoś będzie chciał się ze mną kontaktować mailowo- w ten weekend odpada ; )

Wieje wiatr u mnie okropny, deszczem chlapie po oknach, a co jakiś czas do tego Słońce świeci, dziś świat chyba oszalał ; ) A ja myślę, co tu kupić na zimę, żeby się za bardzo nie "upaść" w sadełko, myślę o orbitreku, ale jestem z natury zwierzęciem leniwym... niektórzy, znający mnie lepiej, wiedzą o czym mówię hahaha ; )

12 komentarzy:

butterfly pisze...

Uwielbiam ogladac ta Twoja bizuterie, sliczne cudenka tworzysz, chyba nigdy nie przestane sie zachwycac Pozdrawiam

Licho_Nie_Spi pisze...

A już myślałam,że dostawa srebra była :) Na fotce nie widać diametralnych różnic, no chyba że koty nie były symetrycznie rozmieszczone...Ja mam takie skrzywienie, że jak robię kolczyki, to muszą być lustrzanymi odbiciami...głowa, to to lustro właśnie...
Ale skoro właścicielki były zachwycone, to miałaś dwa grzyby/koty w jednym barszczu :)

pinki_ak pisze...

świetne kocie wisiorki!!

Ksenia pisze...

Po prostu coś niecoś połamałam, przez własną głupotę i nie nadawały się już na kolczyki- ale wisiorki wyszły i tak naprawdę wdzięczne i to jedne z fajniejszych moich kotów, jakie zrobiłam... chyba jeszcze nie raz zrobię, bo mnie po prostu rozbraja efektem, są kochańskie i takie ( myślę... ) dość oryginalne.

Dzięki dziewczyny! Dodajecie skrzydeł ; ) na srebro czekam jeszcze.

Middia pisze...

Wszystkie Twoje prace mają cudownie bajeczny klimat :o) Pozdrawiam

Bernadetta pisze...

Super kociaki , muszę kiedyś takie mieć !!!

Shenny pisze...

Piękne te Twoje dwa koty w jednym barszczu :D
Kurczę, ale to byłoby fajnie, mieć własnego kota w barszczu! ;)

Pysiula pisze...

Piękne te kociska, purrrrfekcyjne;)

Lacrima pisze...

Uwielbiam koty:)

Justyna (Sarmatix) pisze...

Cudowne! Uwielbiam kocie motywy :)

Marzena pisze...

Kocham

KRÓFKAEM pisze...

PRZYTUL KOCIAKA NA NOC :) MIAAAŁ :) ŚLICZNE