piątek, 19 listopada 2010

Bransoleta i naszyjnik - duszkowo :)


Dzisiaj mam dla Was duszka w hematytach i cyrkoniach rubinowych. Jest też bransoletka delikatna z charmsikami, która może stanowić komplet z wisiorem. Pogoda dzisiaj znowu świetna, słonce świeci i aż chce się żyć :) choć ciśnienie chyba jakieś dziwne, bo bez kawy ni rusz ! :) właśnie idę sobie zaparzyć. Chciałabym odstawić kawę, ale kurcze... tak mi smakuje, nic jej nie zastąpi... taki mały grzech, który chyba już zawsze będzie ze mną :D 

9 komentarzy:

Bernadetta pisze...

co do duszka to wiesz jaka jest moja opinia . Zakochałam się w tej pracy . Bransoletka super !

Justyna (Sarmatix) pisze...

Przecudne! W moim typie zwłaszcza biżuteria z duszkami :)
A kawa nie jest zła :) Naprawdę :)Kawową kofeinę coraz częściej dodaje się do kosmetyków, bo pobudzają wszystko - odnowę organizmu dla urody też ;)

Tuome pisze...

cudny komplet :) mnie bardzo widzi się bransoletka, ciekawy pomysł :)

silverflower pisze...

Bransoletka jest świetna.Super wygląda z tym naturalnym rzemieniem

Monia pisze...

Piękny każdy szczegół!!!Zazdroszcze talentu.Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

bardzo oryginalna bransoletka -super pomysł
Alicja

Ksenia pisze...

Super, że tak Wam się spodobała bransoletka :) Fajnie łańcuszek się wpasował, bo bardzo miękki. Jest taka delikatna, nie przeszkadza,a jednocześnie myślę, że zwraca uwagę :) Dzięki !

101Milka pisze...

Duszek, jak wszystkie Twoje prace tego typu, jest zachwycający.

butterfly pisze...

Dolaczam do zafascynowanych Twoja tworczoscia, cuda tworzysz dziewczyno :)