wtorek, 9 listopada 2010

Ametystowe impresje... powrót do motywu roślinnego.

Długo leżał ten element w moich "skarbach", zastanawiałam się co z nim zrobić i dzisiaj ubrałam go w rzemienie, z tęsknoty za pracą w AC ( czekam na przesyłkę ) : ] . Wyszło delikatnie i kobieco, a jednocześnie ma charakter. Ametysty dodały koloru- mojego ulubionego fioletu.

A ja? Mam dzisiaj 25 urodziny ! Jak ten czas leci ; ) z tej okazji życzę Wam, drodzy Odwiedzający, miłego popołudnia i wieczoru w te moje urodziny ; ) Jednocześnie dziękuję Wam, że tak często i chętnie tu do mnie zaglądacie.

Na fotkach widać moje nowe logo, z tego miejsca piękne dzięki pewnej Marzence, za wykonanie pieczątki z owym logiem : )

Buźki : ) 




14 komentarzy:

silverflower pisze...

Logo świetne:) Wisiorek uroczy. A Tobie najserdeczniejsze życzenia urodzinowe. Niekończonej ilości pomysłów i wielkiej satysfakcji z tego co robisz (ale to już chyba masz;) Dużoooo szczęśliwych chwil w życiu Skorpionico:)!!!!

Ines pisze...

wisiorek super :D Sto lat w zdrowiu i sprawności, dużo w pracy pomysłowości, uśmiechu na co dzień i od święta i niech o Twoich urodzinach najważniejsza osoba pamięta:D

siostrostwór pisze...

100 lat 100 lat!
wisiorek przecudny.

Arashi Coldwind pisze...

Wszystkiego naj naj naj :) A wisiorek prześliczny :)

Kasia pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia marzeń przede wszystkim

KosimkArt pisze...

Wisior piękny! i tez lubię ten kolor...
a logo super!
myślę też nad logiem ale nie wiem jak to zrobić i jaki...

KosimkArt pisze...

aach i WSZYSTKIEGO NAJCUDOWNIEJSZEGO!!! :)

Licho_Nie_Spi pisze...

Wszystkiego najlepszego!
A czy wiesz, że dzień Twoich urodzin zrobiono świętem gry wstępnej :D
Tym bardziej życzę miłych urodzin!

Ksenia pisze...

hahahahahahahahahaha :)))))))))))))))))))))))) super dzień hahahahaha : )))) oj to mnie kochana rozwaliłaś na łopatki ! :))))

Pysiula pisze...

Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe!
A wisior jest przecudny!

Niwka pisze...

Wszystkiego najlepszego Kseniu, sama masz w sobie tyle pozytywnej energii, że po prostu muszą Cię spotykać w życiu same dobre rzeczy. Tego Ci życzę. I nieustającej weny również:-)

Wisior śliczny, bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie rzemienia:-)

Ksenia pisze...

Dziękuję pięknie dziewczyny, jak zawsze uskrzydlacie : )

Ściskam każdą z osobna !

Bernadetta pisze...

NO tym razem to mnie zabiłaś tym wisiorkiem . CUDOWNY

KRÓFKAEM pisze...

delikatne i ładne połączenie wszystkiego srebra, kamienia a nawet rzemyka :)