czwartek, 21 października 2010

Stan obecny.....

7 komentarzy:

zainspirowana pisze...

śnieg w Żywcu?!
pozbądź sie go... ja od wtorku znowu codziennie będę kursować! nie jestem gotowa na śnieg!!!

Ksenia pisze...

Postaram się go zdmuchać, spokojna głowa hahahaha ;) ale w żywcu na pewno tyle nie napadało, ja trochę za Żywcem mieszkam, dużo wyżej. Teraz świeci Słonko, jest nadzieja, że zniknie ;)

Ines pisze...

dosypało nieźle :D ale słonko widzę więc może nie na długo zostanie ten śnieg

KosimkArt pisze...

Wow, ale masz widoki...

Licho_Nie_Spi pisze...

Jak Ci się nie podoba, to podeślij go do mnie, ale na Pomorze to ma trochę daleko...pociągiem może...z Bielska-Białej...Albo samolotem...ale z Krakowa chyba...
Ja zazdraszczam.

Ksenia pisze...

Myślę, że zniknie szybko... bo ja mam liście do zgrabienia na ogródku, hehe ;)

asjah pisze...

Aż się nie chce wierzyć, że to nie drugi koniec świata ;-)
No, ale ja baba z nizin jestem ;-)