wtorek, 19 października 2010

Karuzela i dorożka, czyli bajkowych zamówień ciąg dalszy....

Po pierwsze, to jeszcze do jutra do godziny 12 00 można jeszcze zapisać się na moje CANDY - więc kto się spóźnił, jeszcze ma szanse! Jestem mile zaskoczona, że tyle osób się zgłosiło... bardzo mi miło, że do mnie zaglądacie :)

Mam dzisiaj do pokazania dwa świeże wisiory, które powstały na zamówienie. Jesten przedstawia karuzelę z konikami, drugi magiczną dorożkę :) Mam nadzieję, że się Wam spodobają i wywołają uśmiech. Bo pogoda Nas coś teraz nie rozpieszcza... szaro buro i zimno, wczoraj mamę namówiłam na spacer, dzisiaj już jest przeziębiona :(









Mam dzisiaj do pokazania dwa świeże wisiory, które powstały na zamówienie. Jesten przedstawia karuzelę z konikami, drugi magiczną dorożkę :) Mam nadzieję, że się Wam spodobają i wywołają uśmiech. Bo pogoda Nas coś teraz nie rozpieszcza... szaro buro i zimno, wczoraj mamę namówiłam na spacer, dzisiaj już jest przeziębiona :(

11 komentarzy:

Justyna (Sarmatix) pisze...

Piękne są :)
pozdrawiam serdecznie :)

MAGDA GÓRA pisze...

śliczne oba!

asjah pisze...

Słów mi brak, obłędne są!!!

Tuome pisze...

oba są piękne, ale dorożka mnie zauroczyła totalnie :)

Anonimowy pisze...

świetne!
dorożka bardzo "poetycka"dla mnie dwupłaszczyznowa:akcja rozgrywa się na ciele delfina lub wieloryba(lewa strona -pyszczek)
Alicja

Ines pisze...

cudne ... karuzela jet powalająca

eve-jank pisze...

Coś niesamowicie cudnego-pozdrawiam

Bernadetta pisze...

Śliczności jak zwykle i takie bajeczne klimaty . To Twoje tematy i trzymaj się tego i broń swojej niszy !!!!!

AtorodArt pisze...

Przecudne oba wisiory, ale karuzela to po prostu klejnocik :)

Zuza pisze...

bajeczne :)

Yadis pisze...

Piękno wisiorka z dorożką naprawdę wgniotło mnie w fotel - dziwię się jak to możliwe, że trafiłam do ciebie dopiero teraz.
Przy okazji zapraszam do udziału w mojej ankiecie magisterskiej http://yadis-art.blogspot.com/p/ankieta.html