czwartek, 7 października 2010

CANDY z historii tworzenia :)

Ksenia kombinowała, kombinowała, co tu zrobić z tymi wisiorami z gliny- jak część z Was kojarzy, zanim zajęłam się srebrem, wyrabiałam takie oto wisiory w glinie samoutwardzalnej, coś jak gips :) Narodziła się myśl... że skoro już tak leżą zapomniane, to może dadzą komuś trochę radochy i koloru? Pomyślałam, że zrobię to w formie candy i może się komuś spodobają.  Do rzeczy....

NAGRODĄ W MOIM CANDY SĄ TE WSZYSTKIE WISIORY ZE ZDJĘĆ !!!! :)))))))) Multi paka :)))))

(!)          Takie szalone candy, dostępne dla wszystkich- warunki:
* komentarz pod postem ;
*bardzo proszę o informację o candy na waszych blogach- możecie do tego celu wykorzystać foto wisiorów, grunt, żeby zalinkować do mojego bloga...

( candy tylko dla Polaków/Candy only for Poland !!!!!)

Nie masz bloga? Nic straconego, możesz wziąć udział w moim candy, tylko proszę, zostaw swój adres e-mail.


Losowanie zwycięzcy nastąpi 20 października 2010 :) Ogłoszę wynik na blogu. Powodzenia kochani !!!! Mam nadzieję, że dostarczą komuś mega ilość pozytywnej energii na zimę :)
ściskam
Ksenia

82 komentarze:

laaraposa pisze...

Z miłą chęcią staję w kolejce po twoje cudeńka :)
pozdrawiam serdecznie
http://laaraposa.blogspot.com/

karolka pisze...

nie ma szans abym odpuściła te cukierki! uwielbiam Twoje prace dlatego właśnie się zgłaszam. :)

MAGDA GÓRA pisze...

no pewnie że się piszę!

asjah pisze...

Obłędne są te wisiorki!!!
Oczywiście, że się zapisuję!!!

Pappu pisze...

po Twoje cuda i ja sie ustawiam :* ohhh juz sie losowania doczekac nie moge ;)

asjah pisze...

I zapraszam na moje cukierki:
http://a-arachne.blogspot.com/2010/09/candy-jesienno-rocznicowe.html

anya.es pisze...

Oj, nie omieszkam! :)
Z miłą chęcią stanę w ogonku! :)

Licho_Nie_Spi pisze...

Ja też się ustawiam, choć pomysł bym miała by nie wszystkie dla każdego, ale wylosować tyle, ile jest wisiorów...

Ksenia pisze...

Nie , nie , ja to tak właśnie biorę na maxaaaaa zawsze można obdarować wszystkich znajomych- albo je przesłać dalej w świat ;)

izary pisze...

ustawiam sie i ja :):):)

Moli1978 pisze...

No to ja też. Bo fajne są bardzo!

Marzena pisze...

Rany Kseniu,marzę o wygranej!

Mikko pisze...

bardzo przyjemne candy, z radością sie zapiszę :)

Gosia pisze...

Ja też ja też bo kilka wpadło mi szczególnie w oko:)

Malgorzata pisze...

Pani Kseniu.
Jestem ogromną fanką Pani twórczości od dawna. Z Pigmejem nadal szukamy wiosny... może kiedyś się uda. pozdrawiam serdecznie ;)

malla pisze...

łejery ja też chcę :D Takie cukierasy że każdy by chciał :)

Ksenia pisze...

Pani Gosiu! Jak jest mi miło, że Pani tu do mnie zagląda- ciepłe uściski !!!!!

Gunnila pisze...

Piękne prace! z radościa ustawiam się w kolejce!
Link: http://magia-domu.blogspot.com/

w małym domku pisze...

oj i jak nie mogę powstrzymać się ...staję w kolejce po te cuda. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. Ania

ROMA pisze...

Glina - tworzywo nieszlachetne ale wdzięczne! Ciekawe wzory i piękne wykonanie. Chętnie przygarnę wisior! Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Wiedzma60 pisze...

Ja tez się piszę!!!

AiraArt pisze...

Jakie śliczne! Zapisuję się oczywiście! Cuda, cuda!
www.airaart.blogspot.com

cytherea pisze...

Ja nie mam swojego artystycznego bloga.
Mój email to; agata.ism@gmail.com

Bardzo podobają mi się Twoje naszyjniki.

Anonimowy pisze...

Same śliczności!! więc się zapisuję ;)choć i ja nie prowadzę swojego bloga...
aguska.kk@wp.pl
Pozdrawiam:)

ARTYSTKA26 pisze...

są cudowne:) oczywiście przyłączam się do zabawy. Mój mail: ARTYSTKA26@poczta.fm

Imaginarium. Laboratorium wyobraźni pisze...

Ja też chcę! Zapisuję się www.moje-imaginarium.blogspot.com

Daria tworzy pisze...

Wow rewelacyjne są te glinkowe zawieszki- więc ustawiam sie po nie w kolejeczce, która zapewne będzie długaśna :)

Kokardeczka pisze...

Umarłam prawie z zachwytu:) ustawiam się po te cuda:)
Ja tez rozdaje, zapraszam do mnie:)
http://kokardeczka-doonesownthing.blogspot.com/

eve-jank pisze...

Zapisuje się, oczywiście, że się zapisuje. Bardzo lubię wszystkie Twoje prace-pozdrawiam

Ewa pisze...

Trafiłam przypadkiem i bardzo się cieszę...zostanę na dłużej i w kolejce się ustawiam :)

jola_zola pisze...

Ale cudeńka, szybciutko się zapisuję:):):)

decou-galeryjka pisze...

świetne wisiory - jestem pod ich wrażeniem, więc zapiszę się na losowanie, a nuż... :)

pozdrawiam ciepło,
http://decou-galeryjka.blogspot.com/

ana 4art pisze...

ale super! takich, to ja nigdy bym nie potrafiła zrobić, więc się chętnie zapisuję :))
pozdrawiam
all-4art.blogspot.com

Lilnut pisze...

dopisuję się:)chętnie przygarnę choćby jeden:)

ola pisze...

zglaszam sie :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl

Ula pisze...

Też się zapisuję ! Jest o co powalczyć :)))
www.najbardziejlubie.blogspot.com

Papieżyca pisze...

www.cassiopeia.pinger.pl

domino666@interia.pl

Chętnie wezmę udział :3

ciapetkowo pisze...

Oj ja nie mam szczęścia w candy, ale spróbuję bo piękne nagrody :)

ania konieczna pisze...

dołączam do grona osób, którym śnić się będzie wygrana...
cudności przyszykowałaś...i ogromnie się cieszę, że dzięki candy tu trafiłam!

rocktechnika pisze...

Aż oczka mi się śmieją do tych cudeniek. W dodatku do tylu cudeniek na raz! Zapisuję się koniecznie! :)
Pozdrawiam!

hania pisze...

Rany!Ale cuda!Oczywiscie,ze sie zapisuje:)

barbaratoja pisze...

Śliczności, też je chciałabym;-)

Ada pisze...

Dzień Dobry

Wisiorki pełne cudowności ,więc i mój e-mail tutaj zagości .


pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

MamaKini pisze...

o kurcze! Szok!
Stoję w kolejce i obiecuję...podzielić się tymi pięknościami gdybym stała się ich szczęśliwą posiadaczką.

cherry_lady pisze...

Fantastyczna kolekcja! Szalenie mi się podoba! I pewnie, że chciałabym zostać posiadaczką tych pyszności :)

Informacja na blogu :)
(u mnie pasek boczny jest pod postami)

Pozdrawiam i dziękuję za szansę :)

montgomerry pisze...

Zapisuję się z mila chęcią:)

zalinkowałam u siebie:

http://slowemmalowane.blogspot.com/

pozdrawiam

siostrostwór pisze...

rewelacja! trafiłam tu przypadkiem, ale w kolejce staję ;)

bijou-TAsia pisze...

wspaniała kolekcja - zapiszę się i ja! :)

KasiaJewellery pisze...

ustawiam się w kolejce po te prześwietne wisiorki :-)))

aga pisze...

coś niesamowitego ustawiam się w kolejce bo to piękne skarby!!!!Pozdrawiam:)

rumianek pisze...

przepiękne wisiory , ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam :)

Joanna Darda-Gramatyka pisze...

jejuuuuuuuuuuuuu!!!!! ale śliczności:) też się ustawiam w kolejce.
www.mojehafty.pl

Ines pisze...

oj kurde jakie cuda :D piszę się na nie .. banerek podlinkowany już na blogu ... http://ineskowo.blogspot.com

Ania pisze...

Ale boskości. Zapisuję sie czym prędzej. Może mi się poszczęści...

Kathinna pisze...

Ja też, ja też!!

Haftowane prezenty pisze...

Woooow. Jestem powalona taką ilością takich pięknych zawieszek. Cudo. Jak bardzo chciałabym je mieć. A im bardziej chcę, tym rzadziej wygrywam. Chlip. No nic pomarzyć zawsze można :)
Pzdr
Michalina
http://haftowaneprezenty.blogspot.com

Irbisek pisze...

Ojej takie śliczne że nie sposób się oprzeć :) spróbujmy :)
http://irbisek.blogspot.com/

Wisienka pisze...

Tyle Wisiorów dla jednej osoby?? Wow :)
To dla zwycięzcy radość niesłychana!Ustawiam się w kolejce koniecznie, bo podobają mi się przeogromnie.

Pozdrawiam!

anna02210 pisze...

To i ja się zgłaszam. Nie posiadam bloga ale jeśli można to też się ustawie w kolejce : ) Mój adres maila: anna02210@interia.pl Pozdrawiam Anna02210 : )

Weronika pisze...

Ależ piękne! Zapomniane? Oj napewno nie bedą na mojej szyjce!

Ogromnie podobają mi sie wszystkie! A najbardziej chyba ten niebiesko-zielony w paski! I czarno-szaro-czerwony...

CUDNE!

Pozdrawiam,
Weronika
www.koralikowaweraph.blogspot.com

Anonimowy pisze...

ale piękne....

ustawiam się w kolejce

renia-tunia@wp.pl

inno pisze...

Zatem będę liczyć na cud...;)
Pozdrawiam...

AgnieszkaMD pisze...

Cudne masz dla nas candy :).
Twoje wisiorki są przepiękne i bez żadnych alergicznych obaw mogłabym je nosić :).
Czekam z niecierpliwością na losowanie z wielką nadzieją, że to ja będę tą szczęściarą :).

butterfly pisze...

Same slodkosci wiec sie zapisuje :)
http://crazybutterflyworld.blogspot.com/

jurka pisze...

Wow, po nitce do Kseni dotarłam. Śliczne te wisiory. Piszę się na pakę, może trafi pod mój adres? Na blogu notka jeszcze dziś wieczorem: jurka.art.pinger.pl

Ewelina pisze...

chętnie wezmę udział w losowaniu takich piękności :)

chantel111@gmail.com

Jagoda pisze...

Zapisuję się i trzymam mocno kciuki :D
Pozdrawiam :)

edyta350 pisze...

Rewelacyjne candy. Wisiory są niesamowite. Właśnie od jakiegoś czasu "chodzi za mną" taki gliniany wisior. Szkoda, że wszystkie trafią do jednej osoby bo przy tylu chętnych mam nikłe szanse na wylosowanie :( Ale może jednak się uda.
Pozdrawiam

Tenshi pisze...

Ja równiez sie piszę. Na jesień byłyby cudnym dodatkiem do swetrzysk :)

alicja pisze...

Fantastycznee!!!
Biorę udział ;)

alicja.milanik@gmail.com

Magda pisze...

Piękne wisiory.koniecznie staję w kolejce :)

cafe-szydełko pisze...

Wisiorki przepiękne! Ustawiam się w kolejce do losowania, pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie:)
marta
cafe-szydelko.blog.onet.pl

rafija pisze...

o raju! ale piekne twory...
ja tu pierwszy raz , wiec tak troche niesmialo ustawiam sie w kolejce i zapraszam do siebie :)
pozdawiam cieplo
www.rafija.blogspot.com

Dana Solmilar pisze...

Przepiękne wisiory!
Ustawiam się w kolejce:)

http://szufladadany.blogspot.com/

Pozdrawiam:)

Novinka pisze...

Cudowne!!! Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu ;)

Info na blogu już zamieściłam.
Pozdrawiam cieplutko.

milka212 pisze...

Ja też bardzo chętnie wezmę udział :)
http://maka-sol-woda.blogspot.com/

Bernadetta pisze...

to ja też tu sobie przycupnę :) już jedno cudo mam od ciebie to poczekam może los ześle drugie?

zainspirowana pisze...

grzechem byłoby nie spróbować! informacje dodałam juz na blogu!
a jak wygram to się podzielę z siostra i przyjaciółką :)

WiKKori pisze...

Witam! Kolekcja jest tak piękna, że i ja nie oprę się pokusie. A nóż-widelec się uda???
http://wikkori.blogspot.com/2010/10/wysypao-sodkosciami.html

gagipa pisze...

chyba jestem na ostatnią chwilę, ale mam nadzieję, że zdążyła, bo cudne rzeczy do wygrania, pozdrawiam
www.bizugagipy.blox.pl

AtorodArt pisze...

Dobrze, że zdążyłam :)chyba bym sobie nie darowała,gdybym przegapiłam taką okazję :)

poczwarka pisze...

To jeszcze ja, jeszcze ja... prawie 5 min. przed dwunastą;-) Pozdrawiam