czwartek, 2 września 2010

Prezenty wymiankowe od Bernadki

Dzisiaj miałam czas i troszkę więcej Słońca, żeby obfocić moje wymiankowe prezenty od Bernadki, która miała duży problem z fioletem, aparat jej się buntował... mój jak widać też hahaha :) Trudno... ale coś widać. Widać tez moją piękną chustę, która umila mi wieczory już chłodne.  Na dowód, że mi idealnie do torebki od Katty pasuje, jest foto z torebką ;) Bardzo polecam Wam współpracę z Berndką, świetnie jej te dziergane cuda wychodzą. 

5 komentarzy:

silverflower pisze...

Piękny komplecik z torebką. Wszystko pasuje idealnie i nie jest monotonne

eve-jank pisze...

Piękne prezenty wymiankowe.Pozdrawiam

Rossali pisze...

Pozwoliłam sobie zgłosić Twój blog do zabawy TUTAJ -> http://prezentowisko.blogspot.com/2010/09/zagosuj-na-wrzesniowe.html
Pozdrawiam

Zuza pisze...

świetne są!

Cyberynka pisze...

Fiolet już tak ma :D Taka jego natura bycia na skraju ludzkiej widzialności... Przerabiałam to już wiele razy ;P Ale zdjęcia wyszły i tak super :)