piątek, 24 września 2010

Lukrecja, strażniczka Nocy

Dzisiaj dałam upust swojej wyobraźni, aby trochę odpocząć od zamówień ;) Na dłuższą metę jakoś wykańczają i zdecydowanie należy je przeplatać, żeby nie zwariować hehe :)  Na kolejce jeszcze jeden męski projekt.

Lukrecjowy wisior mierzy 5 cm, jest dość solidny i duży, czego na zdjęciu nie widać zbyt dobrze. Postać taka "moja" a zamysł z księżycem na sznurku ukradłam Frodokowi, w jego obrazach ten motyw często się przewija i uważam, że jest rewelacyjny. Ogólnie zakochana jestem w jego twórczości i marzę o sprowadzeniu jego obrazów do srebrnej formy, może kiedyś się uda.

Rany, jaka długa się notka mnie tu upisała hoho ;) Nie przesiaduję ostatnio zbyt dużo przy kompie, więc chciałam z tego miejsca bardzo przeprosić za zaległości w korespondencji. Wszystko nadrobię ;)

11 komentarzy:

silverflower pisze...

No, ja też wolę zdecydowanie jak dajesz upust swojej wyobraźni. Ta praca jest taka bardzo Twoja. Piękna! Bardzo lubię ten klimat, który stwarzasz w tych maleńkich dziełach.
Pozdrawiam

Rossali pisze...

Jeja, uwielbiam Twoje prace!! Co muszę zrobić, żeby mieć coś chociaż maciupeńkiego wykonanego przez Ciebie?? Czy byłaby szansa na wymiankę??... ech, chyba nie jestem w stanie wykonać nic takiego, czym mogłabym wymienić się za Twoje cudo... więc nadal będę sobie tylko cicho wzdychać :)

Bernadetta pisze...

i jak tu nie kochać Twoich praz ... zamarzył mi się ten wisiorek ale na pewno już jest w czyichś łapkach:( za późno wstałam a wczoraj net mi zdechł . CUDOWNY i pełen uroku i zgadzam się z tobą żę trzeba robić coś bez konkretów . Tworzenie samych zamówień wypala .

KRÓFKAEM pisze...

Wspanieły jest ten Twój świat i ten w wyobraźni i ten w rzeczywistości :) podziwiam, kibicuję, odwiedzam :)

MAGDA GÓRA pisze...

cudek!

BUBAart biżuteria autorska pisze...

Cudowny, zabiera mnie do świata bajek, bez zamykania oczu:) Wielkie brawa!!

AtorodArt pisze...

Niesamowity !!! Ty po prostu czarujesz :)uzdolniona z Ciebie wróżka Kseniu :)

Justyna (Sarmatix) pisze...

Cuda tworzysz! Aż dech zapiera!
Pozdrawiam serdecznie :)

KosimkArt pisze...

Świetna, jak wszystkie zresztą...

Bernadetta pisze...

wiesz że kocham wszystkie Twoje prace ????

Licho_Nie_Spi pisze...

Witaj, właśnie tu trafiłam. Bardzo bajkowo. Wisior przepiękny i koty i w ogóle wszystko bardzo mi odpowiada! Pozdrawiam