środa, 11 sierpnia 2010

Tajemnicze leśne runo


Zdjęcia beznadziejne Sezon na grzybobranie w pełni. Pamiętam, że jako mała dziewczynka zawsze zastanawiałam się co tam pod grzybkiem się dzieje- zawsze sobie wyobrażałam, że jest tam jakiś mikro magiczny świat  Te oto wspomnienia popchnęły mnie do dość niecodziennego projektu, dziecięco- surrealistycznego  

Wisiorek wykonany jest ręcznie od podstaw w srebrze próby 999 ( art clay ). Oksydowany i polerowany ręcznie- leciutki. Zawieszony na 2 rzemyczkach brązowych ze srebrnym, prostym zapięciem. 

20 komentarzy:

Bernadetta pisze...

i kolejne cudeńko .

arctia pisze...

znakomity!

silverflower pisze...

Świetny grzybek:))) Pięknie ilustrowałabyś książki dla dzieci.
Pozdrawiam.

Pappu pisze...

pomyslowy:)

Silverka pisze...

Łaaaa, perfekcyjny grzyb :)Jestem zapaloną grzybozbieraczką ;)

Anonimowy pisze...

bardzo udane cacko!jak tam urlopik:)?

Ksenia pisze...

A dobrze, dziękować ;-)

Anonimowy pisze...

a co to za miejsce bez internetu :)?jungla czy cóś
Alicja

Ksenia pisze...

oj są jeszcze takie miejsca- chwała Bogu! :) a ja w Naszej Polsce pięknej przebywałam, na Jurze- za netem nie tęskniwszy oczywiście ;-)

Anonimowy pisze...

no tak że ja na to nie wpadłam -kraina tylko dla orłów:))
Alicja

AtorodArt pisze...

Śliczny wisior i fantastyczna wyobraźnia !!! :)

eve-jank pisze...

Piękny,baśniowy

RavenArt pisze...

Wspaniały wisior, nie mogę oderwać wzroku od tej mnogości detali i misternego wykonania. Boski!! :)

Eva Maria Keiser pisze...

Fabulous work!

falling in pisze...

Ale muchomor - cudowny! Piękny ten wisiorek, podziwiam te misterne detale i bajkowe klimaty jakie wyczarowujesz ze srebra.

dagszym pisze...

niesamowity dziecięcy świat!:)

BUBAart biżuteria autorska pisze...

Niczym węglem malowane... Prawdziwe dzieło, niesamowicie nastrojowe.

TitoGallery pisze...

o ja!!!! FENOMENALNY!!!!zakochałam sie w muchomorze

Anna's Mroczek Jewellery pisze...

Muchomor jest obłędny...!

Poranna pisze...

Matulu, przecież Ty całe obrazy z tego srebra malujesz! piękny jest :o)