wtorek, 31 sierpnia 2010

Obrazek dla Madzi....

Otóż... ukończyłam dzisiaj ten właśnie obrazek ( akryle plus tzw technika własna- długopis czarny hehe ) na szybko zrobiłam ordynarną fotkę - na rogach widać książki, bo rogi się odginały i musiałam je potraktować balastem. Wybaczcie owe foto, ale pogoda jaka jest dziś, to każdy widzi... a ja ,idiotka, już obraz zapakowałam do wysłania i dobrego foto nie zrobię, chyba, że się Magda zgodzi zrobić fotkę jak już wsadzi owe wypociny do antyramy ;) O niebo to ładniejsze na żywo jest, ale cosik widać. Inspiracją była praca z muchomorkiem o nazwie Tajemnicze Leśne Runo. Madzia sobie o takim zamarzyła i ma jej umilać chwile podczas nauki i mam nadzieję, troszkę pozytywnie nastrajać. Postanowiłam Wam pokazać, bo tu nudą na blogu powiało i do okolic 15tego września chyba trochę cichać będę.

Pozdrawiam stałych i sezonowych zaglądaczy, jest mi bardzo miło, że zaglądacie na moją skromną twórczość ;) Wbrew pozorom to był ogrom roboty, nie mierzyłam go, ale spory jest.

Wybaczcie foto :)

Tu znajdziecie prace Magdy, dla której powstał : [ klik ] , oczywiście w ramach koleżeńskiej wymianki ;)

4 komentarze:

eve-jank pisze...

W Tobie drzemią niesamowite talenty. Obrazek piękny. Jestem pod wrażeniem

SweetCandyDreams pisze...

zachwycające!

silverflower pisze...

Tylko utwierdza mnie to we wcześniejszym przekonaniu, że świetna z Ciebie Kseniu ilustratorka.

magdalena marszalik pisze...

Ojej jest tez tu!!!! Superowo!!! Jest Boski a jak sadze na zywo mnie powali:) nie moge sie doczekac az go powiesze w nowym mieszkaniu! Dokupilam sobie dpecjalnie kolorystycznie pasujaca posciel!!!!!!! Dziekuje Ksenia:* kochana jestes:*