niedziela, 15 sierpnia 2010

Chaber Chabrowski

Dzisiaj wyjątkowy post- taki wymiankowy. Zostałam poproszona przez Bernadkę o wisiorek z motywem chabrów, gdyż wiąże się ten kwiat ściśle z jej nazwiskiem ( z tyłu data ślubu Państwa BiP ;] )- w zamian otrzymam cuuuudną chustę plecioną, którą zaprezentuję na pewno w kolejnych postach ( bo ja mam żyłkę handlową;] ) już z linkiem do blogu Bernadki, żebyście mogli sobie pooglądać jak ślicznie i precyzyjnie dzierga swoje prace. Z całego serducha -dziękuję Bernadko, za poświęcony czas, jeszcze są dobrzy ludzie na tym świecie hehehe ;)

9 komentarzy:

Magdalena Marszalik pisze...

Wisorek jest prześliczny:) a wyjątkowości dodaje mu data ślubu wyryta z tyłu. Wisiorek napewno będzie przywodził na myśl te cudowne chwile:)

RavenArt pisze...

Cudowny wisiorek! :)

barbaratoja pisze...

Świetna pamiątka i skojarzenie;-)

Zuza pisze...

uroczy :)

eve-jank pisze...

Wisiorek jest śliczny zresztą jak wszystkie Twoje prace. Bernadka na pewno będzie zachwycona jak go zobaczy na żywo. Czekam niecierpliwie na prezentacje chusty. Pozdrawiam

Marzena pisze...

Kseniu odwiedzam Twój blog i podziwiam biżuterię i za każdym razem jestem mile zaskakiwana Twoją twórczością

Lacrima pisze...

Jestem tutaj po raz pierwszy własnie dzięki Bernadecie i bedę zaglądać.
Wisiorek jest poprostu prześliczny:)
Pozdrawiam Lacrima

KosimkArt pisze...

Śliczny jak wszystko Twoje... Zazdroszczę właścicielce...

Bernadetta pisze...

A ja czuję się bardzo szczęśliwa ze już niedługo zawiśnie na moim dekolcie :) jest cudny jak każda Twoja praca Kseniu